کد خبر 1127694
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
وادیم آبراموف

سرمربی تیم ملی ازبکستان گفت: مدت زیادی بود که خیلی از بازیکنانمان را ندیده بودیم و حالا می خواهیم ببینیم در حال حاضر چگونه هستند؛ می‌توانیم در مقابل یک حریف قدرتمند بازیکنان را تست کنیم.

به گزارش مشرق، وادیم آبراموف سرمربی تیم ملی ازبکستان پیش از دیدار دوستانه برابر ایران اظهار داشت: با یک حریف خوب بازی داریم و انتظار یک بازی خوب هم خواهیم داشت. مدت زیادی بود که خیلی از بازیکنانمان را ندیده بودیم و حالا می خواهیم ببینیم در حال حاضر چگونه هستند. می‌توانیم در مقابل یک حریف قدرتمند بازیکنان را تست کنیم.

وی در ادامه افزود: اوستون اورونوف با یک مصدومیت جزیی برای تیم باشگاهی‌اش بازی کرد. همین مساله مشکلش را جدی کرد و من نمی‌خواهم که باعث شوم او نتواند در ادامه برای اسپارتاک بازی کند. کریمتس هم در جریان تمرینات با گرفتگی ماهیچه روبرو شد. او همچنان مشکل دارد اما تا حد زیادی مصدومیت برطرف شده و می‌تواند مقابل ایران بازی کند ولی من روی او هم ریسک نخواهم کرد.

سرمربی ازبکستان درباره عدم دعوت از سردار رشیدوف بیان داشت: شما می‌دانید که بازیکنان زیادی در کشورمان داریم که می‌توانند در پست سردار رشیدوف بازی کنند. یوهشیبوئف، بوزوروف، تورگونبائف و ... تعدای از این نفرات هستند. دوم اینکه ما قبل از اعلام فهرست با سردار صحبت کردیم و او گفت که به دنبال پیدا کردن تیم جدید است. به همین دلیل نخواستیم به او آسیب برسانیم.

آبراموف در پایان درباره دعوت از دروازه‌بان جدیدی به نام رحیم‌جون داورونوف گفت: شما درست می‌گویید. ما هر بار بازیکنان جدیدی را دعوت و در طول تمرینات به کیفیت گلرهای تیم توجه می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران باید به مصاف ازبکستان برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس