کد خبر 1127659
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
حاج صفی: از بازی مقابل ازبکستان خاطره خوشی داریم/ مسابقه با حضور تماشاگران جذاب می شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: از تیم ملی ازبکستان خاطره خوشی داریم و آن به صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 برمی گردد که در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست دادیم.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی درباره اردوی مهرماه تیم ملی عنوان کرد:خیلی خوشحالم که با هماهنگی صورت گرفته،تیم ملی اردوهای خود را به رغم شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا آغاز کرد.ما دو مسابقه بسیار خوب و مفید در پیش داریم و امیدوارم کادر فنی نتایج مدنظرش را از این مسابقات بگیرد.

وی درباره رویارویی با ازبکستان گفت:دیدارهای ایران و ازبکستان از گذشته همیشه جذاب بوده اند.به طور حتم این مسابقه هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.آنطور که مطلع شدم مسابقه روز پنجشنبه با حضور تماشاگران برگزار می شود و بازی در حضور تماشاگران پس از چند ماه جالب توجه خواهد بود.

حاج صفی افزود:از تیم ملی ازبکستان خاطره خوشی داریم و آن به صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 برمی گردد که در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست دادیم.آن شب به نظرم یکی از شب های خاطره انگیز و فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ایران بود که با حضور ده ها هزار تماشاگر در ورزشگاه و میلیون ها بیننده تلویزیونی موفق شدیم به پیروزی برسیم و به جام جهانی برویم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس