اراذل و اوباش

در هفته‌های اخیر، ویدیوها و تصاویر زیادی از نزاع‌های گنگستری اوباش، حملات با قمه، رجزخوانی اشرار و امثالهم در فضای مجازی منتشر شده که موجی از نگرانی را در میان خانواده‌ها برانگیخته است.

سرویس سیاست مشرق- هفته گذشته، انتشار ویدیوهایی از مواجهه «محراب قاسم‌خانی»(نویسنده برنامه‌های طنز) و دخترش با متهمی که با خشونت در زورگیری از دختر قاسم‌خانی، رعب و وحشت شدیدی به جان او و خانواده‌اش انداخته بود، خبرساز شد.

قاسم‌خانی در این ویدیوها آشکارا از این متهم بازداشت‌شده خشمگین است و واضح است که اگر می توانست خشم خود را به صورت فیزیکی روی فرد زورگیر خالی می کرد و البته هر پدری که دختری نوجوان دارد و دخترش چنین تجربه تلخ وحشتناکی را از سر گذرانده باشد، به احتمال قوی حق را برای قاسم‌خانی قائل است. اما نکته این‌جاست که  مهراب‌ قاسمی، از شمار «سلبریتی»هایی بود که در مناسبت‌های مختلف، پایه‌ی ثابت کارزارهای تبلیغاتی-رسانه‌ای علیه قوه قضاییه و در دفاع از مجرمین امنیتی بود.

مدتی است که طراحان سناریوهای تبلیغاتی سنگین علیه نظام، روی قوه قضاییه تمرکز کرده‌اند و این ماجرا با هشتگ «اعدام نکنید» برای سه مجرم جرایم خشن مسلحانه و زورگیری شروع شد و با ماجرای برادران افکاری(به ویژه نوید)، که یک مامور حراست آبفای شیراز را به ضرب چاقو به شهادت رساندند، ادامه یافت. البته جدای از کارزار هماهنگ و سازماندهی‌شده تلویزیون‌های ضدایرانی و ضدانقلاب چون «من و تو»، «اینترنشنال» و «بی بی سی فارسی» برای ایجاد فشار سنگین و فرساینده روی قوه قضاییه، در داخل کشور هم برخی عناصر رسانه‌ای یک جریان خاص وارد این پازل شدند و به صراحت به وکیل مدافع «قاتلان»، از بغض جمهوری اسلامی تبدیل شدند. مشرق در گزارشی به یکی از کانون‌های اصلی این هجمه‌های تبلیغاتی  در داخل کشور، یعنی وابستگان حزب «اتحاد ملت» (بدیل حزب منحله مشارکت) پرداخت.

گزارش پیشین مشرق درباره این موضوع:

چرا اعضای حزب «اتحاد ملت» برای یک «قاتل» مرثیه‌سرایی می‌کنند؟ +تصاویر

جالب این‌جاست که فردی به نام «مهدی محمودیان»(از اعضای سابق شورای مرکزی این حزب) که نقش کلیدی در این کارزار رسانه‌ای ضدنظام و ضد قوه قضاییه دارد، روز یک شهریور گذشته در توئیتی مدعی شد که حکم سه سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت اجتماعی به واسطه فعالیت تبلیغاتی علیه نظام به او ابلاغ شده، لیکن او در هفته‌های اخیر با شیب تندتری به فعالیت‌های مسموم و ضدامنیتی خود ادامه می دهد! حال، یا ابلاغ حکم محکومیت توسط او یک دروغ برای بازارگرمی بیشتر بوده، یا این که در ساختارهای دستگاه قضایی، نوعی مماشات مبهم نسبت به اجرای حکم کسانی وجود دارد که در داخل کشور عملا، رسما و با «افتخار» به تریبون ایران‌اینترنشنال و بی بی سی فارسی تبدیل شده‌اند. 

اما در یکی دو روز اخیر، انتشار تصاویری از برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با اوباش و اشرار سابقه‌دار در برخی محلات تهران، که اخیرا با تجاهر و گردنکشی به ایجاد ناامنی فیزیکی و روانی برای شهروندان پرداخته‌اند، بار دیگر بهانه‌ای شد تا باز عناصر همان «کانون» فعال در کارزارهای ضدنظام در داخل، این‌بار بخشی دیگر از منظومه امنیتی کشور، یعنی ناجا را مورد هدف قرار دهند.

حقیقت آن است که در ماه‌های گذشته، بنا به دلایل مختلف، از جمله برخی شیوه‌ها و سیاست‌های سهل‌گیرانه در دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و همچنین وقوع مشکلات حاد اقتصادی، میزان تجاهر و قدرت‌نمایی اوباش و اشرار در سطح پایتخت و شهرهای بزرگ دیگر کشور، به طرز ملموسی افزایش یافته است.

در هفته‌های اخیر، ویدیوها و تصاویر زیادی از نزاع‌های گنگستری اوباش، حملات با قمه، رجزخوانی اشرار و امثالهم در فضای مجازی منتشر شده است. حتی در سطح پایتخت، اخیرا شاهدیم در یک ساعات خاص، اشراری که مثلا در صفحات اینستاگرام همدیگر را یافته‌اند و با هم وعده کرده‌اند، به صورت دسته‌های موتورسوار و مسلح به سلاح‌های سرد، با هیاهو در شهر جولان می دهند. این فیلم‌ها و صحنه‌ها، علامت خوبی به کف جامعه ارسال نمی کند و قطعا در ضربه زدن به امنیت روانی جامعه تاثیرات جدی دارد.

از همین رو، نیاز بود و انتظار هم می رفت که مسوولان محترم ناجا دست به مانوری در دو وجه عملی و نمادین، برای تغییر این معادله بزنند و بار دیگر علامت «امنیت اجتماعی» به جامعه ارسال شود و در نقطه مقابل، فضای ذهنی اشرار(که متاسفانه در عدم نظارت، در حال جولان دادن در شبکه‌های اجتماعی و قدرت‌نمایی مجازی هستند) ناامن شود.

البته، به صور قطع توفیق این نوع اقدامات، مستلزم هماهنگی کامل با دستگاه محترم قضایی است تا این اوباش به همان نسبت که در عرصه میدانی با برخوردهای سخت و «خرد کننده» مواجه می شوند، در محاکم قضایی هم با صدور حکم‌های سنگین کیفری نقره‌داغ شوند تا این پازل تکمیل گردد. در همین راستا، سخنان چند روز قبل ریاست محترم قوه قضاییه، حجت‌الاسلام رییسی، مبنی بر این که «رافت» و «رحم» نباید شامل اشرار و برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی شود، امیدواری زیادی در باب این موضوع ایجاد کرد.

اما از سوی دیگر شاهدیم، که جریاناتی از مدتی قبل، با اهدافی مشخص، در جهت کوبیدن و تخریب همین دو ستون ایجاد «اقتدار امنیت‌ساز» توطئه‌ای پیجیده طراحی کرده‌ که هم قوه قضاییه و هم نیروی انتظامی و هم سایر نیروهای امنیتی را بعد از یک نبرد سنگین و فرساینده تبلیغاتی، در افکار عمومی لکه‌دار و دیوگونه جلوه دهند و وادار به عقب‌نشینی نمایند.

آگاهان به خوبی می دانند که در پس ماجرای پر سر و صدای «نوید افکاری»، یک هدف بسیار کثیف برای شکستن یک خط قرمز امنیتی بزرگ(که در همه جای دنیا، از جزایر میکرونزی و بورکینا فاسو تا آمریکا و روسیه خط قرمز است) نهفته بود که همانا ریختن قبح کشتن «مامور امنیتی» و حتی تبدیل کردن آن به یک «حماسه» بود. این که شهید حسن ترکمان(که توسط افکاری ترور شد) کارمند حراست یک نهاد دولتی بود، قرار بود تبدیل به نقطه کانونی آن کارزار مسموم تبدیل شود که خوشبختانه با قاطعیت قوه قضاییه در اجرای حکم اعدام تایید شده قاتل، راه را بر ادامه آن کارزار بست.

حالا اما با انتشار تصاویر برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با اشرار و حرکات نمادین در خرد کردن نمادین هیمنه پوشالی آنان، باز همان قلم‌ها و زبان‌های آشنا(که در کارزارهای قبلی علیه نظام هم نقش آفرین بودند) به جنبش درآمده تا ناجا را زیر سوال ببرد و از مشتی اشرار و اوباش مسلح که در انجام جرم‌های خشن علیه مردم عادی(از سنخ دختر مهراب قاسم‌خانی)، سبعیت و وحشی‌گری به کار می برند و به صورت «گنگ»های مکزیکی، در دسته‌های موتوری و قمه به دست جولان می دهند، دفاع می کنند.

باز امثال «حسن یونسی»، «مهدی محمودیان» و وابستگان به طیف‌های رادیکال اصلاحات با فریادهایی تحت پوشش «حقوق بشر»، دقیقا در راستای همان پروژه تعریف‌شده، یعنی «اقتدارزدایی» از نظام و «امنیت‌زدایی» از کف جامعه، به نیروی انتظامی حمله می کنند. البته در این میان بعضا شاهدیم که کسانی که نام «انقلابی» را یدک می کشند و «نان» اصولگرایی می خورند نیز در همین پازل خطرناک قرار می‌گیرند که دلایل و انگیزه‌های این افراد نیز جای بررسی جدی دارد.

در این میان، توئیت «حسن یونسی» (آقازاده علی یونسی، وزیر اطلاعات خاتمی و مشاور روحانی) بخشی از نیات این طیف را آشکار کرد. او با منشن توئیتی از زوج این روزهای خود، یعنی مهدی محمودیان، نوشت:

" مدتی قبل در یک نهاد عالی امنیتی مصوب شده بود که در مهرماه، صدها نفر از اوباش محلات تهران بازداشت شوند؛ با این مقدمه که در صورت بروز ناآرامی خیابانی در پاییز امسال، این افراد موجب تشدید ناامنی خواهند شد."

به بیان دیگر، این «آقازاده» امنیتی نزدیک به طیف «اتحاد ملت»، ضمن ادعا درباره تصمیمات (احتمال قوی محرمانه) یک نهاد امنیتی، سعی می کند ماجرا را نه تلاشی برای شکست هیمنه اوباش، که یک مساله «سیاسی» جلوه دهد و تلویحا نظام را به تلاش برای «سرکوب»، آن هم نه اوباش، که «معترضان مدنی»(به تعبیر این طیف و همکاران فرامرزی اینان) متهم کند.

یونسی در واقع این پیام را می دهد که «حقوق بشر» و «دادرسی عادلانه» و شعارهای امثال این صرفا بهانه است و هدف زمینه‌سازی برای تکرار «آبان 98» است، با این تفاوت که به خیال باطل این‌ها، اقتدار دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی نظام تا آن موقع، با کار رسانه‌ای سنگین، بی‌وقفه و مداوم تخریب شود و این دستگاه‌ها به موضع انفعال بروند و در صورت وقوع شورش با میدان‌داری «اوباش مسلح»، دست نظام در برخورد بسته باشد.

البته، جریانی که در گعده‌های خود، رویای به خیابان کشاندن «سه میلیون نفری» را می‌بافد، باید هم این‌گونه در نقش «ستون پنجم» برای بسترسازی شورش عمل کند.  بی‌درایتی و انفعال تقریبا کامل دولت اعتدال (که به گفته محمدرضا خاتمی، اصلاح‌طلبان تضمین آن بوده‌اند) در مدیریت معیشت مردم و حتی سرباز زدن از اجرای روش‌های امتحان‌پس داده‌ای چون کالابرگ و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، خواسته یا ناخواسته، تکمیل‌کننده این پازل شوم است، چرا که سال گذشته هم، بی درایتی (در واقع افتضاح مدیریتی) دولت در اعلام اصلاح قیمت بنزین، آتشی را به جان کشور انداخت که در نهایت با مدیریت رهبری و هزینه از اعتبار شخصی، خاموش شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 101
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 54
  • نمک نشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    اصلاح طلبان یا به عبارتی غرب گدایان هیچ ابایی از جذب نیرو از طیف مختلف مثل رقاصه ها،ضد انقلاب ،ضد ایران ،معتاد،چاقو کش ،قمه کش، قاچاقچی ،دزد واختلاسگر و... ندارند .این حرف ها را برای شادی دل اربابانشان در آن سوی مرزها می زنند.ننگتان باد که کشور را به باد فنا دادید!
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      58 1
      بدبخت ها نفهمند نمی دونن مردم با برخورد با این اراذل موافقند از هر نوع نگاه و طیف سلیقه ای ...منتهی این اصلاح طلب ها از بس سر تو آخور رسانه ای غرب دارند ذائقه و تفکرات ملت خودشون رو هم نمی شناسند
    • شاکی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      17 1
      گروهی نه چندان از این به اصطلاح سی لیتری ها که در واقع ستون پنجم دشمنان این مردم و کشور هستند. تا خودشون گرفتار نشن. معنای امنیت رو نمیفهمن . با جیب مردم به نوابی رسیدن و حالا نمکدان می شکنند
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      12 2
      مگه دختر قاسم خانی مورد حمله قرار نگرفت؟ ندیدی چه داد و بیدادی میکرد؟ اینا فکر میکنن فقط ناموس خودشون ناموسه، ناموس بقیه براشون اهمیتی نداره. و جالب اینکه اگر برخوردی هم صورت نگیره همین افسادطلبا یقه پاره میکنن و سیاه نمایی میکنن.
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      1 0
      اولین کار دولت احمدی نژاد همکاری در پاک کردن اراذلی بود که دولت قبل برای شلوغی ها پرورش داده بود و در دولت بعدی هم اولین کار برخورد و جمع آوری اراذل خواهد بود از نیروهای محترم پلیس و بسیج ممنونیم . یا حسین (ع)
  • US ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    48 15
    ای مرده شور هر چی اصلاح لجنه ببرن . یک مشت خائن و مروج فساد
  • اردشیر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    41 10
    مرگ بر وطن فروشانی که با پرورش و میدان دادن به شعبان جعفری ها اقتدار. نیروی انتظامی و امنیت کشور را نشانه گرفته اند. اصلاحطلبان بدانند این چاهی که برای ملت ایران کنده اند به زودی خود آنها در آن گرفتار خواهند شد.
  • DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    25 13
    اشرار و اوباش سرمایه اجتماعی جدید اصلاح‌طلبان// .....خداوند در قرآن می فرماید : ما با موسی سی شب وعده گذاشتیم واین سی شب را با ده شب کامل کردیم و در نتیجه ملاقات با خدا چهل شب شد . ( سوره اعراف آیه ۱۴۲ ) حضرت موسی در این چهل شب آنچه برای هدایت مردم لازم بود از خدا به دست آورد . داستان سی شب و چهل شب شدن این است .این چهل شب را چله موسی ع می نامند ...... در آن وقت سامری گفت مرا با شما حاجتی است, بر وی جمع آمدند و گفتند بگو چه سخن داری؟ گفت بدانید که موسی با هفتاد تن از میان شما بیرون رفته است و همه هلاک شدند, اکنون میخواهم خدای موسی بشما بنمایم. گفتند: روا باشد. سامری زرگر بود, قالبی درست کرد از گل بر مثال گوساله,...... - سامرى مرد خودخواه و منحرف و باهوشى بود که با مهارت مخصوصى با استفاده از نقاط ضعف بنى اسرائیل توانست فتنه عظیمى که سبب گرایش اکثریت به بت پرستى بود ایجاد کند و کیفر این خودخواهى و فتنه انگیزى خود را در همین دنیا دید. تفسیر نمونه، ج ۱۳، ص: ۲۹۳ ....... حضرت موسی (ع) اراده کرد که سامری را بکشد ولی خداوند وحی کرد که او را نکش چون بر او صفت سخاوت غالب است.حضرت موسی به او گفت : از میان بیرون برو وتو مبتلا به مرض خاصی خواهی شد بطوری که هرکس به تو نزدیک شود خواهی گفت : به من نزدیک نشوید و گر نه تب می گیری . به این ترتیب از میان مردم رفت و در بیابانها تنها زندگی کرد و مرد.(دائره المعارف تشیع ج ۹ ص ۳۵ ) ....... و خداوند متعال کسانی که ملت را به گوساله پرستی گاوچرانهای یانکی دعوت میکند را عاقبت عذابی دردناک خواهد داد انشاالله . اراذل و اوباش سه دسته شدند دسته ای در سیاست و دسته ای در اقتصاد و دسته ای هم در خیابانها وول میخورند و جلوی مسئولین خدوم مردم سنگ انداری میکنند.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      3 0
      هرکه هستی هرجا هستی موفق وپیروز وسربلند باشی حرف دل منو گفتی دوست عزیز اون چهل شب راهنمایی هم هست که من وشما اگر درجستجوی خداییم باید بعد ازتوبه یا همان پاکشدن ازگناه چهل شب قران بخونیم هرشبی درحد توان خداوند مقام عطا میکند که نیرویی غیرطبیعی برای فهم ایات قران (درجه ای ازعرفان) ارزوی توفیق
    • DE ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      4 0
      سپاسگزارم اخوی التماس دعا دارم عزیز بزرگوار به نکته بسیار مهمی اشاره نمودید. و این ارتباطات بین خوانندگان هم از سعی و تلاش شبانه روزی خستگی ناپذیران ولایی مشرق است که سعیشان مشکور بادا.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    36 11
    کم کم داره از نیروی انتظامی خوشم میاد. وقتی صدای وابسته های انگلیس و اسراییل بلند میشه یعنی کار بسیار خوبی هست. ادامه بدید. امنیت مردم بازیچه ی هشتگ پرونی این نخود مغزها نیست.
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      8 5
      نیرو انتظامی کار خودش را داره مثله همیشه انجام میده، چه تو خوشت بیاد چه نیاد
    • محمد IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      4 1
      درود بر نیروی انتظامی با غیرت
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    26 5
    در فتنه ۸۸ هم بعضی اصلاح طلبان ساعتی به همین اوباش پول های قابل توجهی می داد تا آتش فتنه را در خیابان شعله ور کنند
    • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      1 0
      احسنت
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    24 8
    ارازل اوباش سیاسی از ارازل اوباش اجتماعی حمایت می کنن. چیش عجیبه؟
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    23 8
    سالی یکی از دو دست فقط 20 نفر از مچ تو کل کشور را قطع کنید دیگر این همه داستان نخواهیم داشت اگر کسانی قصد ندارند دست از شرارت و دزدی بردارند باوجود اینکه بارها دستگیر شده اند بهتر است ابزار کارشان یعنی دست گرفته بشه هم خودشان بازنشسته اجباری می شن هم بازدارنده خواهد بود .
  • محمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    23 11
    اخرای عمر اصلاحات هست دارن به هر چیزی تمسک میکنن گور بابای همشون خداروشکر قوه قضائیه دهن همشونو گل مالی کرده
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    17 8
    این لعنتی ها خوابی که برای مصدق دیدند رو امروز برای نظام اسلامی می خواهند تدارک ببینند. با راهی کردن لات ها و مطرح کردن آنها زمینه کودتا علیه نظام را فراهم کنن. ولی کور خوردن. نه ملت ایران ملت سال ۳۲ است و نه نظمیه و قوه قضاییه، نظمیه و قوه قضاییه آن دوره. این خبیث هایی که اینطور برنامه هایی در مقابل کشور های مستقل دنیا چیدن منتظر همین برنامه ها در کشور های خودشان باشند. و مزدوران داخلی هم مطمئن باشند نمی تونن قصر در برن.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    15 4
    اونایی که این اوباش را اجیر کردند و دلار هاشون را بر باد رفته می بینند باید هم از دستگیری سرمایه شون ناراحت باشند. خیلی جدی نگیرید مهم عموم ملت اند
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    26 4
    بگیرید و دستگیر کنید و به اشد مجازات برسانید این اراذل و مفسدین فی الارض رو .. دست تک تک عزیزان جان بر کف نیروی اتظامی رو می بوسم .تمام ملت ایران پشتیبان و قدردان شما هستند..مردم از شما آرامش و امنیت میخواهند
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    9 14
    من با کسانی که مغرضانه نظر میدن کاری ندارم اما آیا اولویت اول که مجازات اصلی این افراد است به درستی انجام میشود؟ اگر نمیشود و اینها بدون مجازات اساسی بعد از مدت کوتاهی آزاد میشوند آیا ممکن نیست با عقده بیشتری به کار گذشته بپردازند؟ کدام کار بازدارنده انجام میشه با اینها؟
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    17 5
    سلام به مشرق و نیروی انتظامی عزیز و امثالهم
  • شهروند ایرانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    12 5
    فقط اعدام
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    14 9
    وقتی اشرار واوباش سرمایه جدید افساد طلبان هستند خدا می‌داند که خودافساد طلبان چقدر شرهستند.؟؟؟
    • سید IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      6 0
      با ارازل واوباش باید برخورد شود.همیشه ودرهرحال.
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      2 1
      دقیقاً همینطوره.
  • حامد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    11 3
    درود بر نیروی انتظامی امیداریم با اقتدار به مبارزه با ارازل بپردازد کسانی که به دفاع از این حیوانات مشغولند اگر خانواده و یا خودشان به دام اینها می افتادند آیا دوباره مدافعشان بودند
  • علیرضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    8 3
    انشاءالله که با هوشیاری افراد اگا ه و فهیم نیات پلید خود را به گور خواهند برد وچیزی که مهم است هر روز از روز قبل صف نا محرم از محرم جدا و حرام خوران از مومنین و ولایت مداران فاصله گرفته و خداوند خود حافظ نگهدار و نگهبان بندگان خود است به امید پیرو زی جبهه ی حق، موفق باشید،
  • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    6 3
    کامل و جامع نوشتید.
  • US ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    10 9
    اصلاح طلب = هرج و مرج طلب
  • Kamil IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    11 3
    آقا دمتون گرم دم پلیس گرم بخدا دستشون دردنکنه واقعا ویدیورو که دیدم این اشرارچه جوری به غلط کردن افتادن واقعا کیف کردم خداقوت بی بی سی و یک سری رسانه های بیخود اصلا حرف ونظرشون اهمیت نداره
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    4 4
    خب از نظر حقوقی هم پاسخی به شبهات شکنجه و ضرب و شتم قبل از محاکمه میدادید ، چرا یه عده را که جرمشون دعوا و درگیری اکثرا در میان خوشون هست در شهر میگردانید ولی همین الان در همین کلیپ که به نمایش گذاشتید چهره چند دزد و خفت گیر رو شطرنجی میکنید !؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    5 7
    ارازل و اوباش سرمایه جدید افساد طلبان نیستند. بغیر از خود افساد طلبان که در راس فتنه وآشوب هستند. غیر ازاین نیست که همیشه حامیان افساد طلبان از ارازل و اوباش بودند وهستند.
  • عبدالله IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    13 3
    طایفه فاسد موسوم به اصلاح طلب دیگه مرده. چیزی برا گفتن نداره. نه آبرویی، نه پایگاهی. و با این سابقه ننگین پیشنهاد میشه اگه مردند خودکشی کنند.ضمنا برای امنیت جامعه با افراد فاسد و زورگو و بی حیا نیز باشدت و حدت بیشتر باید برخورد بشه.
  • محسن .ف IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    6 3
    دورود بر شیر مردان امنیت . خدا پشت پناهتان .
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    7 8
    ناسلامتی قرار هست همینا رو مثل 78 88 و بنزین و غیره بیارن تو خیابون. از اینا حمایت نکنن از کی حمایت کنن؟ بابا تحصیلکرده و استاد اینا زیباکلامه. دیگه تا تهش رو بخون.
  • محمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 5
    اصلاحات کاملا بر علیه نظام موضع گرفته و به نوعی به ملت خیانت کرده.راستی تو تصویر اول مأمور سمت چپ عجب تیپی زده خیلی با ابهته دمش گرم.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 3
    افساد طلبان دوستان داخلی مریم رجوی هستنی از پدر تا ذیلشان نجس اند مگر متدینین مرده باشند که این اوباش به قدرت بز گردند وفتنه اکبر تکرار گردد
    • ناشناس IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      0 0
      اولا کسانی که هر غلطی میکنند به اصلاح طلب خودشون جا میزنند و باعث هرج و مرج میشن باید جلوشون گرفته بشه
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    10 3
    بهترین کار اجباربه بیگاری دراردوگاه کارسخت است تا اساسی رام شوند!بازدارندگی و مزایای زیادی اینکار دارد!
  • محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    4 3
    پلیس و نیروی انتظامی دیگه نباید مماشات کنه.باید هرتور که میتونن چنان ترسی تو دل اوباش بندازه که جرأت نکنند از خونه بیان بیرون.از این حرومزاده های هشتکی هم نباید بترسن‌.اینا فقط تو توییتر شاخن و گروهی نمیتونن بخورن و فقط می‌خواهندبحث رو به حاشیه ببرند.اصلاحات دیگه مرده.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 7
    این سربازان گمنام رو هم بفرستین شهرستان ایذه، که اینگونه اراذل اوباش رو دستگیر کنن، والا مردم از اینها آسایش و آرامش ندارن، چون نیروی متخصص توی شهرستان ما نیست که با این افراد برخورد قاطع بشه
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    4 3
    هدف تضعیف قوه قضاییه هست تا در برخورد با اوباش کوتاه بیاد و سپس بتواند از طریق اونها اهدافشون به کرسی بنشونند. حمایت از افکاری و... در همین راستا هست
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 7
    سلام سربازان گمنام امام زمان رو بفرستین شهرستان ایذه، والا شهر ما از اینها بدتر هم دارن، و آسایش و آرامش رو از مردم گرفتنه و چون نیروی متخصص برای برخورد با این افراد وجود نداره اینها با انواع سلاح ایجاد رعب و وحشت میکنن، نمونه ش حافظ شمالی ایذه
  • فراجناحی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 1
    نهاد های امنیتی باید بخاطر کمک به حفظ بیشتر امنیت جامعه باید مردم را هم شریک کنند ، اگر افکار عمومی خطر جولان دادن اشرار و اراذل و اوباش را آنطور که هست درک کنند ، هرگز کسی جرات حمایت از آنها را ندارد ، حمایت مالی و فنی از ساخت مستندهای قوی در این زمینه، اخطار جدی به کسانی به دنبال تخریب وجهه نیروهای امنیتی هستند و مشارکت اندیشمندان حوزه و دانشگاه برای از بین بردن زمینه تولد ناامنی بطور موثر
  • مجید IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 1
    اباشی که زورش به زنی برسد باید همانجا همان موقع گردن زد آخه کسی نیست به این بیشرف بگه حرمزاده دست درازی به ناموس مردم تو خیابان جرمت کمتراز داعش نیست هرحکمی بهت بدن کمه دزدی کردن باید از رو شرافت باشد نه ناموس مردم وسط خیابان بگیری طلا از دست ناموس مردم دربیاری
  • محمد IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 2
    سلام علیکم فکر نمی کنید اراذل و اوباش چندین سال است که سرمایه اجتماعی کسانی است که نام خود را اصلاح طلب گذاشته اند
  • ر. ط IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 1
    سلام. تحلیل کاملا بجا و درستی بود.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 1
    ارازل اوباش اسلاحتلب دارن خودشونو جای این اوباش می بینن حق دارن بترسن
  • سرابی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 1
    اتفاقا فشاری هم باشه بروی قوه قضائیه اینه که با مجرمین مدارا کرده خب قاتل باید اعدام بشه و مجرم باید مجازات بشه
  • تاجر شهرآشوب IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 2
    محض اطلاع فرد یا افرادی که می فرمایند: « چرا جلوی اختلاس را نمی گیرید ولی جلوی شرور و بی حجاب را می گیرید؟» باید جلوی عادی شدن بی حجابی و شرارت شرور یا هر منکری را گرفت تا محتکر و اختلاسگر هوس انجام کار زشت را نکند.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    والله من هر روز که دختر پزشکم را بدرقه برای رفتن به بیمارستان می کنم تا زمانیکه برگردد ،نگرانم که گرفتار این افراد خبیث و اوباش شود - اگر مطابق احکام دینی عمل می شد و دست دزد قطع می گردید و یا پای او بریده و چلاغ می شد شاهد این همه لاابلیگری و دزدی و ناامنی نبودیم - در دنیا هیچ قانونی نتوانسته جلو ناامنی و لات بازی مشتی اوباش را با عث ناامنی هستند بگیرد - مماشات با این افراد یعنی خسران و زیان به افراد پاک دست وصالح و سالم جامعه - این اوباش وقتی به دختری حمله ور می شوند تا اخر عمر این دختر مسئله ای روانی را در او ایجاد می کنند - و یا باعث از هم پاشیدن خانواده ای ، سکته پدر و یا برافروختن غیرت برادری می شوند که باعث بدبینی و قتل و اثرات روانی شدیدی می شوند - موضوع را ظاهری نبینید - تصور کنید اگر خانواده شما دچار این مشکل شوند چه بر سر شما می آید - انهایی که به حمایت از این افراد می پردازند از انسانیت حرف می زنند ، ایا کسی که مورد ازار و اذیت و یا سرقت واقع می شود و هستی و نیستیش بر باد می رود انسان نیست ؟؟ !! اکمی فکر کنید و ساد ه نگیرید - اگر برخوردی قاطع با این ارازل صورت نگیرد دیگر جایی برای شما ، همسرتان و فرزندانتان در این شهر و دیار نخواهد ماند.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    من هیچ ارزشی برای امثال محراب قاسمخانی قائل نیستم اما خطابم با قوه قضاییه و نیروی انتظامی است واقعا این جوانها از کجا امده اند ؟اینها از ابتدای خلقت در شکم مادرشان زورگیر و اوباش و خلافکار بوده اند ؟ ظاهرا همه این وسط کارشان را درست انجام داده اند نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سازمان زندان ها و..و.. همه در حال انجام وظایفشان هستند ! خب ایا بهتر نیست یکباره همه اینها را پس از دستگیری اعدام کنند تا دولت خرجی بابت اینها متحمل نشود ؟؟؟!!!!
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    اینها تجربه شاه را در جریان شعبون بی مخ و اوباش تهران در کودتا علیه دولت دکتر مصدق را نشخوار می کنند - باید بدونند همانطور که مرحوم آیت الله مهدوی کنی در نصیحت اوباش منافق به آنها گفت ایشان گفتند محمد رضای مهدوی کنی باشما صحبت می کند محمدرضای پهلوی با شما صحبت نمی کند - اکنون این اوباش شبیه خلف جاده صافکن کودتای 28 مرداد یانکی ها باید بدونند امت حزب الله با اینها صحبت می کند حزب توده کمونیستها با اینخا صحبت نمی گند - نصف قضیه را می فهمند هر گردی گردو نیست امت خمینی با اینها آن می کنند که باشاه و داردسته آمریکائی و شرقی و غربی اش کردند به دامن ملت برگردند
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    اصلاح طلب یا اصولگرا فرقی نداره اصل را باید اجرای قانون گذاشت البته مجرم باید به تناسب جرمش مجازات شود نه زیادتر نه کمتر البته با توجه وضعیت شخصیتی یعنی اگر تشخیص دادند که اصلاح شده مجازات را تعلیق ویا در مجازات تخفیف میدهند واگر درحین حبس دچار جرمی شود به مجازات آن جرم هم محکوم میشود ودر هر حال حفظ آبروی مسلمان واجب است
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    4 0
    چرا کره خر زاده ها رو اینطور رسوا نمیکنید
  • محسن IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    تف تو روح هرچی خائن افساد طلبه
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    اوضاع قوه قضائیه برای همه روشنه.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    این ارازل و اوباش نتیجه عملکرد 8 ساله اصلاح طلبان است
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    3 1
    خجالت بکشید این موضوعات هیچ ارتباطی با اخلاق و منش و رفتار و کردار اصلاح طلبان سنخیتی نداشته و ندارد اینجور ناهنجاریها همیشه از ناحیه اصلاح طلبان محکوم بوده و خواهدشد اصلاح طلبانی که اینگونه و بطرز ناحوانمردانه اینگونه مورد تاخت و تاز جریان خاص مورد تاخت و تاز قرار می گیرند قبل و حین و بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره همراه و همدوش مردم در جنگ و بعد از آن در عمران و آبادانی مشارکت گسترده داشته و اغلب ازفرماندهان و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس بوده وشهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده و همیشه مدافع آرمانهای جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود خیلی ناجوانمردانه است اینگونه اعمال زشت را متوجه اصلاح طلبان بکنید تمام بدبختی های این ملت و مملکت اغلب از ناحیه تندروهای بی منطق بوده و مردم نیک می دانند که نسبت دادن این مسایل به اصلاح طلبان از کجا نشات می گیرد
    • قاسم IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
      0 0
      پس چرا جریانات منتسب به اصلاحات از این اراذل و اوباش حمایت می‌کنند؟ پس چرا اینهمه توییت می‌زنند. در ثانی شما در بین مدافعین جنگ تحمیلی و مدافعین حرم یک اصلاح طلب هم پیدا نمیکنی
    • زارعی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
      0 0
      دقیقا عین رضا خان و محمد رضا و بقیه پهلوی ها که اراذل و اوباشی امثال شعبون بی مخ و .. رو مینداختن به جون مردم که به اهداف خبیثانه و پست خودشون جامه عمل بپوشونن ننگ بر شما باد بی ناموسهای وطن فروش
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    با این کارا اقتصاد بیکاری درست نمیشه اشتغال واشته باشه کجا این اتفاقات میفته
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    چرا قوه قضایی بااین افرادبرخوردنمی کنه اگر یک فرد معمولی بودندتاالان پدرشونو دراورده بود اول بایدباپدرانشون برخورد بشه که از بچه هاشون حمایت می کنند.
  • محمد IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    چون در واقع یکی هستند مگه حامیان فتنه 88 غیر از همین اوباش بودند
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    فقط اعدامشون کنن ..اینها کثیف ترین ادمهای روی زمینند ..اینها الت دست مسولین فاسدند ..
  • علی PL ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام اون ادمینی که پست گذاشت وحامی اصلاح طلب بود که به دوستان دیگه که اصلاح طلبها راخرده گرفتندوگفته خجالت بکشیدخجالت شرم را شما اصلاح طلبها بکشیدکه مملکت رابه این روزرسانیدوچقدروقیح وپرروهستیدبعدش آقایان امثال م.... که اگر زن ویا دخترشما رابه جای زنهای دیگه ارزال اوباش میگرفتندماننددخترقاسم خانی که یک روزی مدافع همین اوباش بوده همین نظرراداشتید نه نداستید بایددست تک تک ماموران امنیت رابوسیدودست مریزادگفت و باید امنیت را مدیون این عزیزان بدانیم وبه جای تشکرتخریبشان میکنیدو این ارزال اوباش دست پرورده اصلاح طلبانه پس خواهشآ خفه شیدتاقوقضایه کارش رابخوبی انجام دهدنه آقای امثال ....اقازاده پدرپسرکشوررابه این روزرساندند
  • ع IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    4 1
    آدرس غلط ندهید اطلاح طلبان هیچ قرابتی با اشرار ندارند شلوغ اش نکنید حرف ساده است قانونی عمل کنید نه سلیقه ای.
  • قاسم شهبازی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    من از طرف حداقل 50 خانوار قوم و خویشان نسبی و سببی خودم این مطلب رو مینویسم و اگه خواستید اسم تمام سرپرست های خانوار را هم میدم. همه ما به اتفاق از این کار نیروی انتظامی و قوه قضائیه عزیز (گرداندن اوباش با خفت و خواری) کمال تشکر را داریم و حمایت هم میکنیم. و برای اوباشی که بار سوم یا بیشتر است که دستگیر می‌شود قطع دست توصیه می‌شود. اینها امنیت کشور را نشانه رفته اند. از دست رفتن امنیت =تبدیل شدن ایران به سوریه، لیبی و افغانستان و شروع جنگ داخلی
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    این اشرار که گردانده شدند حالا باید باکسانی که از اینها حمایت می‌کنند هم به همین شکل برخورد شود تا خودشان نظر مردم را عیناً مشاهده کنند .
  • محمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    بالفرض محال هم قبول کنیم که حرف اصلاحات حق هست و بپذیریم که انقلاب کنیم اونوقت انقلاب جدیدشون و چه کسانی تشکیل میدن؟؟ همین اراذلی که ازشون دفاع میکنن؟ یا مسیح علینژاد و عضو شبکه های معند و‌بی بی سی که ازشون دفاع میکنن؟؟؟ یا نکنه دولت فعلی که توی دوسال اندازه دویست سال خسارت به کشور زدن؟؟؟؟ منتظریم معرفی کنن بسم الله
  • AT ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    یه حدیث از پیغمبر (ص):مردم قدر دوچیز را نمیدانند یکی سلامتی ودیگری امنیت خدایی چاکیرم مدافعان وطن
  • AT ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    الحمدالله که پایان این دولته از اول هم خوش بین به دولت نبودم ولی کو گوش شنوا
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 1
    این جوری پیش بریم ما هم مثل کشورهای غربی شاهد گروه های اوباش خواهیم بود که آشکارا میرن مجانی بنزین می زنن بدون پرداخت پول از مغازه ها کالا بر می دارن توی خیابون مردم رو لت و پار می کنند و پلیس هم هیچ غلطی نمی کنه. نذارید ایران مثل اروپا بشه.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    درود بر نیروهای مسلح ایران اینهایی که ناراحتند یا خودشون جز ارازل هستند یا نسبت و دوستی دارند وگرنه هر انسان بافهم و شعوری میدونه که با این ارازل بدتر از اینها باید برخورد بشه
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    بابا ، وقتی دست یا پاشونو قطع کنند حساب کار دستشون میاد .هم خودشون هم حامیانشون .من نمیدونم قوه قضائیه از چی میترسه ؟ چرا این کار نمی کنه ؟! گردش تو شهر که این جانوران آدم نمی کنه
  • ع.کریم زاده. IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    اینها که ازاوباش واشرار دفاع وحمایت میکنند خودشون ازاشرارواوباش اشرارترند به والله....اینها ازمنافقین خلق هم منافقترند به خدا..اینها همه نفوذی هستند که باهمین شعارهای مفتکی مثلا آزادی بیان وطرفداری ازدموکراسی خودشون را جاکردند توبدنه دولت وبعضا نظام وحالا شدند علیه نظام وطرفداردوآتشه جنایتکاران وقاتلها.
  • حسين DE ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    زمانيكه در يك جامعه امنيت اجتماعى خدشه دار شد ميتوان گفت كه آن جامعه مرده است،امنيت هرجامعه نشانه سرزندگى و شادابى است،با كسانيكه امنيت جامعه را به خطر مياندازند بايد با قاطعيت و بدون هيچ گونه اغماضى برخورد كرد،صرف نظر از علل پيدائى اين پديده زشت و خطرناك برخورد نيروهاى زحمتكش و فداكار انتظامى حافظان امنيت و مسئولان محترم قوه قضائيه بايد جامعه را براى گردنكشان و اراذل و اوباش كاملاً ناامن كرد،ضمن تشكر از نيروهاى فداكار انتظامى از قوه قضائيه هم انتظار ميرود با اين لات و لوتها برخورد قاطعى داشته باشد،امنيت جامعه از نان شب واجبتر است،در ضمن اين نكته را هم نبايد فراموش كرد كه اين اراذل و اوباش پياده نظام جريانات اصلاح طلب هستند كه كه در روزهاى آشوب از آنها در جهت اهداف خائنانه خود مورد سوءاستفاده قرار ميدهند.
  • افسانه DE ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    اراذل و اوباش بازوان اصلاح طلبا هستن تا هرج و مرج به بار بیارن دم نیرو انتظامی گرم
  • DE ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    اصلاح طلب ها این قرتی بازی غربی " اعدام نکنید" رو برای عمه اشون نگهدارن. اگر دختر یا خواهر خودشون مورد ارعاب و تجاوز قرار میگرفت همین حرف رو نشخوار میکردند؟ قوه قضائیه با اتکاء بخدا و استقرار عدالت وظیفه اش رو که تامین امنیت اجتماعی و مجازات اوباش هست رو با استقامت و اقتدار ادامه بده تا مردم در ارامش بتونن بخوابند و راه برن. یعنی امنیت عموم مردم تامین باشه. به حرف این جوجه غرب گداها توجه نفرمایند.
  • حمید IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    این بی شرفهای بی .... را فقط باید اعدام کنن تا درس عبرتی بشود برای کسانی که مثل اونها از این غلطها نکنن
  • علی میرزا طاوس نژاد IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    بدترین دوران مدیریت را داریم تجربه میکنیم خدایا به داد این ملت برس
  • JP ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    باسلام کسانی که از این اوباشها دفاع میکنند حتما به قصد انتقاد ودلسوزی از نظام نیست اینها دستورات اربابان خود را در قبال دلارهای دریافتی اجرا وخودشان از همین قماش هستند انشاالله خودتان وخانوادتان گرفتار بشید تا درد مردم بیگناه را بفهمید
  • حاج احمد IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    سلام . دزدی و زورگیری هیچ ارتباطی با اصلاح طلب و اصولگرا ندارد در هر کشور هر چه قدر مشکلات معیشتی مردم و فقر بیشتر شود دزدی و زورگیری بیشتر خواهد شد.
  • عطاالله IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    بهترین و بی دردسرترین راه اینه بندازیشون تو زندون پیش هم تا همدیگه رو تیکه پاره کنند.
  • امیر IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    ایناکه اختلاس میکنن هم توخیابون بگردونید. اوباش اگه کارداشت درست میشد ودنبال اینکارا نمی رفت ازبدبختی شونه
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    مگه هر کسی بدنش خال کوبی کرده بود اراذل اوباشه
  • مسعود پارسا IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    باسلام.به نظر من این افراد بیشتر ازاین باید شکنجه بشوند چون گردن کلفتی و مزاحمت برای مردم کار زشت و ناپسندی هست و مزاحمت برای دیگران ایجاد کردن باید همین کارها نشون داده بشه تا درس عبرتی برای دیگران و همچو افرادی باشه که دیگر تکرار نشه
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    مشکلات را ریشه ئی حل کنید
  • افشین IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    قاسم خانی نمیدونم جرا تقاضای بخشش نکرد .برای قاتل اعدامی خودش را داشت میکشت .رسوای روز گار
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    گام اول برای حل تمام این مشکلات اینه که فضای مجازی را به عنوان منظر عمومی به حساب بیاورید. کسی که عوام هراسی می کند باید در قبال کارهایش پاسخگو باشد. تا فضای مجازی را قانون مند نکنید تشویش همچنان ادامه خواهد یافت.
  • DE ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    یک سئوال: اصلا چرا وقتی اسم اراذل و اوباش میاد ما همه سریع چارتا اربده کش چاقو بدست زورگیر خالکوبی شده را در ذهن خودمون میاریم؟؟؟ تا حالا چقدر ما در مورد اراذل و اوباش سیاسی و اقتصادی و فرهنگی تحت نام اراذل و اوباش...مقاله نوشته ایم؟ مگر لغت رانتخوار و بسیار ی از لغات دیگر قبلا وجود داشتند ؟ چرا اکنون رانتخوار و.... دو تابعیتی ..آقا زائده ... و صدها لغت دیگر..جا افتاده اند. این لغات اراذل اوباش سیاسی و اقتصادی و فرهنگی هم بایستی ضمیمه شوند
  • DE ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    دمشون گرم
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    تعریف منکر از زبان شیطان هم جذابیت خاص خودش را داره
  • جواهر IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    تابلایی سر خانواده شخص نیاد دیگران را در ک نمی کنه آقای قاسم خانی حالا میفهمم وقتی شخص پلیدوبی پدر و مادر به حریم خصوصی خانواده ای تعرض میکنه وبه ناموس آن خانواده دست درازی میکنه و خانمی راکه هیچگونه وسیله دفاعی برای دفاع از خود را همراه نداره زورگیری میکنن وسایل اورا به سرقت میبرند جای هیچگونه عفو و بخشش وگذشتی در حق زورگیران نباید بشه وبایدبه اشد مجازات برسه
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    من به طور اتفاقی تو صفحه گوگل یه تصویر از مریم رجوی ویه خبر دیدم که اصلا متن خبر را هم نخواندم وچون تو صفحه اونها جایی برا گذاشتن کامنت ندیدم به اجبار اینجا کامنتم را میگذارم چون حقیقتا این تصویر عصبانیم کرد فرقه تبهکار وجانی رجوی ها هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارن وبا این تصاویر وعکسها مسخره که از مسعود ومریم میگذارید هیچ چیزی را عوض نخواهید کرد چون ملت ایران از شماها متنفر وبیزارن ومحاله اجازه بدن شماها جای پایی تو این مملکت پیدا کنید لعنت بر رجوی وفرقه تبهکار و وطن فروشش
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    حقیقتا باید با اینجور اشخاصی برخورد سخت وبقول آقای رییسی عبرت انگیزی بشه ولی بدون سر وصدا باید باشد تا رسانه ها خارج ازکشور ازش بهره برداری نکنن چون الان اروپا و همه دنیا رو کشور ما زوم کردن
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید
  • تراببان IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    سرمایه اجتماعی افساد طلبان همین اراذل و اوباش و معتادان ،قاچاقچی ها و تجاوز کنندگان به نوامیس مردم و سگ بغل کن های بالاشهری تهران و دختران بی بندوبار هستند رای دهندگان به روحانی بغیر از کسانی که گول برجام کذایی و دروغ بزرگ دور کردن سایه جنگ توسط دولت نیرنگ و فریب افساد طلبان را خوردند و پشیمان هستند از رای دادن به روحانی همین موجودات فوق الذکر هستند چرا نباید از اینها حمایت کنند
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    احسنت ،ب اقتدار نیروی انتظامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس