تشکیل دو پرونده برای عباس آخوندی در سازمان بازرسی و دیوان محاسبات

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل دو پرونده مجزا برای عباس آخوندی در سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات خبر داد.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره آخرین جزییات پرونده عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: دو پرونده مجزا برای آقای آخوندی در سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

واشنگتن دی سی یا پاستور؛ آدرس مشکلات داخلی کجاست؟

وی افزود: تاکید ما بر این است که باید ساختار به گونه‌ای باشد که مسئولان نسبت به وظایفی که دارند پاسخگو باشند و اگر خسارتی به مردم وارد کردند نسبت به خسارت وارده به مردم نیز پاسخ دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدم اقدام و ترک فعل سبب شده که خسارت‌هایی به مردم از سوی مسئولان وارد شود. متاسفانه برخی‌ها پست‌ها را اشغال می‌کنند  برای اینکه خیالشان راحت باشد هیچ تصمیمی نمی‌گیرند تا مسائل را حل کنند.

عنابستانی می‌گوید که برخی از مسئولان به دلیل عدم تصمیم و ترک فعل میلیاردها میلیاردها تومان خسارت به کشور وارد کرده‌اند. اینکه فردی کاری را ناشی از معذوریت‌ها و محدودیت‌ها صورت ندهد قابل قبول نیست.

وی  در پاسخ به این پرسش که شما در گفت‌گو با رسانه‌ها گفته‌اید که آقای آخوندی 7 ماه است به اسپانیا رفته،‌گفت: بله آقای آخوندی از اواخر بهمن سال 98 قبل از شیوع کرونا به اسپانیا رفته و تا یک ماه قبل نیز در آن کشور حضور داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    در این کشور هر کس هر ظلمی به ملت کنه هیچ قانونی حق برخورد را ندارد
  • ج د ا IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    نساختن حتی یک واحد مسکن و تحویل ندادن مسکن های مهر قبلی و هزاران مشکل برای مردم در زمینه قیمت مسکن و اجاره و زمین به خاطر این ترک فعل ایشان میباشد
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    آقای رییسی عزیز دستت رو میبوسیم. من از اخوندی به خدا شکایت کردم که مستاجرها رو بدبخت کرده . یه خونه 40 متری تو کوچه پس کوچه های کرج شده 500 میلیون. مگه بازنشسته بدبخت پول چاپ میکنه؟
  • تاجر شهرآشوب IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    الله اکبر الله اکبر ان شاء الله وزیر «سابق» بخور بخور بسزای اعمال کثیف خودش برسد. یا امام حسین، خودت به فریاد این مردم مظلوم و بی گناه برس.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    مجلس انقلابی تشکر
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 0
    آقای رئیسی عزیز ، عاجزانه از شما درخواست میکنم !!!!!! این آخوندی نمونه بارز ... است و حتما باید محاکمه و به سزای اعمالش برسد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس