گفتگو با شرورر سابقه‌دار منطقه مشیریه

شرور سابقه‌دار محله مشیریه که به همراه چند نفر از دوستانش به یک مغازه قصابی حمله کرده بود برای تنبیه و عبرت او را مقابل چشم مردم چرخاندند.

به گزارش مشرق، هرچند این مرد شرور و همدستانش در سال ۹۰ نیز به خاطر شرارت‌های پی درپی و شکایت ۶۰ نفر دستگیر شده و در خیابان مقابل چشم مردم گردانده شده بودند، اما این ماجرا باعث عبرت آن‌ها نشده و دست از شرارت‌هایشان برنداشتند و حدود دو هفته قبل بود که این اراذل و اوباش با دو خودروی پراید سفید رنگ مقابل مغازه قصابی در خیابان مشیریه ایستادند و در حالی که ماسک به چهره داشتند، قمه به‌دست وارد مغازه قصابی شده و اقدام به مجروح کردن مرد قصاب کردند. آن‌ها حتی خودرویی که مقابل مغازه بود را نیز تخریب کرده و با همان خودروهای پراید اقدام به فرار کردند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ دستگیری گنده لات مشیریه

در تحقیقات از مرد قصاب و بررسی تصاویر متهمان، هویت آن‌ها شناسایی شد. با شناسایی متهمان این پرونده، مأموران پلیس امنیت وارد عمل شده و سه نفر از متهمان را دستگیر کردند، اما سردسته و نفر اصلی این باند در یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور دستگیر شد. این متهم روز گذشته از مقابل کلانتری مشیریه سوار بر خودروی مأموران کلانتری به محل درگیری منتقل شد. او علاوه بر اینکه در مقابل چشم مردم منطقه چرخانده شد به بازسازی صحنه درگیری نیز پرداخت.

برخورد جدی با اشرار و اوباش

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار «ایران» گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه نیروی انتظامی و پلیس امنیت تهران بزرگ، شناسایی و کنترل و برخورد قاطع با مخلین امنیت و اشرار است. کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و به هر نوعی اخلال در نظم عمومی به وجود می‌آورند اموال مردم را تخریب می‌کنند و به مردم آسیب می‌رساندند.

ازدواج به شرط توبه

«ما دزد و سارق نیستیم، ما سر ناموس دعوا می‌کنیم» این جملاتی است که شرور سطح یک پایتخت در برابر عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها می‌گوید. مرد جوانی که به خاطر شرارت‌هایش نامش در لیست پلیس امنیت بوده و در یکی از شهرستانی‌های شمال غربی کشور بازداشت شد.

چرا مرد قصاب را زدی؟
دعوای فامیلی بود باید ادبش می‌کردیم. مزاحم دختر دایی پدرم شده بودند. بعدش هم شوهر دختره را کتک زده بودند. من هم غیرتم قبول نکرد ساکت بمانم.

چند سابقه کیفری داری؟
۵ یا ۶ تا سابقه کیفری دارم، اما ۶ سالی می‌شود که دور خلاف را خط کشیده‌ام از سال ۹۴ که آخرین مورد درگیری بود توبه کردم.

چرا توبه کردی؟
شرط ازدواج همسرم این بود. همسرم فامیلمان بود و زمانی که به خواستگاری اش رفتم شرط گذاشت که اگر او را می‌خواهم باید توبه کنم و دور خلاف را خط بکشم. من هم این کار را کردم.

پس چرا دوباره خلاف کردی؟
وقتی دستگیر شدم همسرم همراهم بود خلاف نکردم دعوای ناموسی بود.

چند سال زندان بودی؟
یادم نمی‌آید، اما هر بار ۶ ماه تا یک سال حبس می‌کشیدم.

اولین بار چند ساله بودی که زندان افتادی؟
۱۶ یا ۱۷ سالم بود. همش دعوا می‌کردم مادرم آنقدر از دستم حرص خورد که تومور مغزی گرفت و مرد.

شغلت چیست؟
در کار خرید و فروش مس هستم.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    23 27
    من با گردوندن این افراد در شهر اصلا موافق نیستم، این کار اونا رو بدتر می کنه و باعث قوی تر شدن حس انتقام از جامعه میشه
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      1 1
      فکر نکنین، طرحی که اجرا میشه تو خود نیروی انتظامی محک زده نمیشه و شما تازه دارید ارزیابی میکنید. خیر. شناختن لاتها، باعث میشه جوانها سمت اینها نرن و سریع شناسایی بشن.
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    ببینید واقعاً میگم اینها فقط با هم دعوا میکنند.دزدی و خفت گیری و قاچاق و آدم ربایی و از این خلافا نمیکنند. بیشترین خلافشون هم دعوای با همدیگه ست.بذارید با هم دعوا کنند منتها تعهد بگیرید ازشون امنیت و آسایش مردم و جامعه رو بهم نریزند.با هم قرار دعوا میذارند یه جایی دور از چشم مردم باشه.والله. پاش پیش بیافته همینها پای ناموس وطن غوغا بپا میکنند. البته همه شون نه ولی خیلیهاشون عشقشون به همین کاراست. به اینکه همه بدونند فلانی واسه ناموس جون میده. این کم ارزشی نیست. باز هم میگم همشون نه ها. ولی خیلیهاشون اینجوری هستند‌
  • رضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 17
    درود بر نیروی انتظامی .فقط چرا دارید موهاش را میکشید و شکنجه اش میدهید؟!!! به کدام سو باید بنگرد مگه؟!!
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      باید متواضع باشد و صورت رو هم مردم ببینند ! این شرور میلباردر هست برای،تفریح شرارت میکنه بیشتر شرور ها مشکل مالی ندارن
  • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    28 0
    چند روز دیگه ازادش میکنندقانون ما اینجوری دیگه .
  • کلهر IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    22 0
    تشکر از نیروی محترم انتظامی،ولی خواهشاً این موجودات رو طوری تنبیه کنید که تا آخر عمرشون سرشون تو لاک خودشون باشه نه اینکه بعد از مدتی دوباره شرارت کنند.
  • علیرضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    طبقه نوشته ایشون درسال 90 به علت شرارت وشکایت 60 نفر دستگیر ودرسطح شهرگردانده شده. چرا عبرت نشده؟؟؟ مردم را مقابل مردم قرار ندهید. اگر مشکل فرهنگ واقتصاد درست بشه . دیگه اینکارا خود به خود جمع میشه . چه نسلی تربیت کردید که پدر به فرزند خود برادر به خواهر خود تعدی میکنه؟؟؟ مقصر کیست؟؟ هزاران نفر از این اراذل اوباش اعدام شدند؟ چرا باز هستند؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    این افراد اتفاقا ذات پاک و روحیه فداکاری دارند، گم کرده راهند و قبل از همه نشان کوتاهی و نارسایی متولیان امور تعلیم و تربیت. اگر فضای جامعه همچون سالهای جنگ و ایثار بود چه بسا همینها مجید سوزوکیهایی میشدند، واقعا چرا برای هدایت و جذب این پتانسیلها طرح و برنامه ای ندارید، در تمام عکسها همچنین رفتاری از ماموران دیده میشود که قصاص را حق این مجرم میکند. کاش امثال طبری، نجفی و امامی و ... را به این شکل مجازات میکردید که بسیار شایسته تر است، تا جوانی که از اینطریق بیشتر راه بازگشت اورا سد کنید.
  • معلم IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    این بابا بیشتر به یه مشاور ، روانشناس با سواد و متدین احتیاج داره که البته کسوت بزرگتری هم داشته باشه منظورم اینه که با خانم مددکاری که تو کلانتری نشسته کاری پیش نمیره
  • علی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    9 7
    چه جالب! ماهم اراذل اوباش بشیم با ما هم مصاحبه میکنید؟! ‌این اراذل همون زندان رفتن‌شون‌رو برای خودشون مدال افتخار می‌دونن! قطعا "مصاحبه‌" براشون افتخاری در حد کاپ جام‌جهانی خواهد بود!!!
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      1 0
      برادر من همینکه سالم و به راه درست هستی هر روز شاکر باش و دست مادر پدرت رو ببوس. تحفست مصاحبه؟ با قاتلها هم مصاحبه میکنن.
  • رقیه اجورلو IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام بر جان بر کفان نیروی انتظامی افرین کار خوبی کردید تو شهر چرخوندید باز هم اگه این اتفاق ها افتاد باید اعدام کنید در ملا عام تا درس عبرتی برای دیگران باشه و بعصی ادم های شرور بترسن دنبال این کارها نرن مگه مسلمون نیستید صلوات بفرستید التماس دعا .
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    کمپ کار اجباری بسازید امثال اینا رو تا 60 سالگی بفرستید اونجا بعد بایه حقوق بازنشستگی آزادشون کنید اینجوری هم مفیدن هم جامعه از آسیب شون در امانه گردوندشون تو خیابون که چیزی و حل نمی کنه
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      خوب گفتیدفکرکنم بفرستنشون سیستان وبلوچستان برای ابادکردن بیابانها،حقوق هم بهشون بدن ،توسن شصت سالگی هم بازنشست بشن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      واقعاً اگه طرحی جامع و پخته شبیه این اجرا بشه خیلی از زندان فرستادن و هزینه کرد بیت المال برای اینها بهتره این همه معدن که باید استخراج بشه و بیابان که باید طرح های عمرانی توش بشه کارهای سخت که از ترس جرات دزدی و شرارت نکنن . اگر هم مرتکب شدند هم زود آزاد نشوند
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    دروغ میگن بیشتر اینها هم پولدار هستند و کل روز رو باشگاه تفریح و دنبال شرارت مواد فروشی و اذیت و آزار مردم میرن اینا باید اعدام بشن یکبار برای همیشه تا جامعه روی آرامش ببینه هر شهری هم چند تا هستند که اسامیشونم همه میدونند و باید یکجا دستگیر و اعدام بشن ،اینا دغدغه نون هم ندارن وگرنه وقت سر خاروندنم نواشتن چه برسه شرارت ! همین شرور بعد حبسش ، از قبل هم شرارت بیشتری خواهد کرد پس یا اعدامش کنید یا حبس ابد و حبس طولانی مدت بیست سی ساله
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    اراذل و اشرار جنوب شهر و باصطلاح پایین شهر را بهتر می توان اصلاح کرد، چرا که آنها در کنار شرارتهایشان رگه هایی از غیرت و انسانیت هم دارند. بدترین اشرار و اراذل در شمال شهر و باصطلاح بالای شهر هستند که ذره ای انسانیت در وجودشان نیست. آنها غرق در پول و ثروت و قدرت و گردن کلفتی و بدنسازی و ماشین های چند میلیاردی و الکل و مواد مخدر و عیاشی و رقاصی و شهوترانی و روابط نامشروع هستند و به راحتی دست به قتل و جنایت و تجاوز می زنند و از کار خود لذت هم می برند. اراذل و اشرار طبقه ثروتمند شیاطینی غیرقابل اصلاح و بسیار خطرناک هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس