کد خبر 1126909
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
آمریکا: نیاز به تغییر رویه‌ها در قبال ایران در دولت بعدی نیست - کراپ‌شده

الیوت آبرامز نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران بدون توجه به سرنوشت برایان هوک سلف خود، مدعی افزایش بیشتر فشار بر ایران در روزها و هفته های آینده شد.

به گزارش مشرق، آبرامز  در پاسخ به سوال "کریستین امان‌پور" مجری سی‌ان‌ان در مورد آنکه ترامپ از توافق برجام خارج شد اما هم اکنون توافق بهتر که وی وعده داده بود کجاست؟ گفت: زیرا آنان (ایران) دیگر نمی توانند برای چهار سال دیگر تحمل بیاورند، آنها آماده ورود به مذاکره خواهند بود،  ما در روزها و هفته های آینده فشار را افزایش خواهیم داد.  

وی  در حالی مدعی افزایش فشار بر ایران می شود که به نظر می رسد هیچ آگاهی در مورد خروج مفتضحانه برایان هوک نماینده سابق آمریکا در امور ایران ندارد.

هوک نیز برای سالیان سال مدعی پیش برد سیاست فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران بود اما در آخر کسی که از دور بازی حذف شد آن قدرت ایران نبود بلکه حذف برایان هوک از کابینه دولت ترامپ بود.

«مایک پمپئو» وزیرخارجه آمریکا ۲۵ مرداد ۹۷ تشکیل یک کارگروه علیه ایران با عنوان «گروه اقدام ایران» را در دولت آمریکا اعلام و «برایان هوک» مدیر طراحی سیاست وزارت خارجه را به عنوان مدیر این گروه منصوب کرد.

پمپئو در سخنرانی خود وظایف گروه اقدام ایران را «مدیریت، بررسی و هماهنگی تمام جنبه‌های فعالیت‌های وزارت خارجه درباره ایران و گزارش مستقیم» به شخص وزیر خارجه عنوان کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 1
    خودگارگامل اسمورفها هست
  • madman IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 1
    بازم که قیافه نحس این نکبت رو گذاشتید!آبرامز این قدر فشار رو افزایش بده تا پاره بشی
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    4 1
    یه جوری حرف میزنه حرامی، انگاری با یکی هماهنگ کرده توی ایران! ای تففف بر خائن نجس... یعنی کشته باشند این منافقهای پر از درد و لجن پراکن... وگرنه این هرزه‌ی غربی که هارت و هورته فقط...
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 1
    بدون پشت گرمی به خائنین هیچ کشور خارجی، حتی گنده لات شون آمریکا، نمی توانه در ایران به جایی برسد. مرگ بر نوکر اجنبی و خائن به وطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس