باز کردن معبر به سبک یک نماینده مجلس+ تصاویر

در تصویر پیش رو یکی از نمایندگان مجلس را در حال انجام مانور آموزشی باز کردن معبر می‎بینید.

به گزارش مشرق، «جعفر طهماسبی» از رزمندگان تخریبچی لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)‌ به اهمیت آموزش نیروها اشاره کرده و با انتشار تصاویری از چند تخریبچی توضیح داده است:

«آموزش نقش مهمی در آمادگی رزمندگان تخریبچی برای عملیات داشت. از آنجایی‌که عملیات‌های ما در تاریکی شب و با استفاده از اصل غافلگیری انجام می‌شد و بایستی تخریبچی‌ها در ظلمات شب در میادین مین دشمن معبر باز کنند فرماندهان تخریب تدبیرشان این بود آموزش‌هایی تدارک ببینند که تخریبچی‌ها تسلط کافی برای زدن معبر در شب را داشته باشند.

باز کردن معبر به سبک یک نماینده مجلس+ تصویر

بدین منظور در مانورهای آموزشی در شب و در روز نیروها را برای باز کردن معبر با چشمان بسته امتحان می‌کردند که در جریان بازگشایی معبر حتی یک مین و یا سیم تله در مسیر معبر جانمانده باشد و سپس با ارزیابی، نیروها در عملیات‌ها بکار گرفته می‌شدند.»

تصاویر پیش رو مربوط به مانور آموزشی نیروهای تخریب لشکر ۱۰ در زمستان سال ۶۲ و در ارتفاعات بازی دراز است. دکتر علیرضا زاکانی نماینده اسبق تهران و حال حاضر استان قم، کلاه زیتونی به سر کشیده و مشغول باز کردن معبر است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    2 0
    ان شاالله خداوند به این نمایندگان انقلابی توفیق باز کردن معبرهای اقتصادی را که دولت تدبیر و امید ایجاد کرده را داشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس