کد خبر 1126504
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۱
واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است

یک تحلیلگر ارشد منطقه‌ای در روزنامه رای‌الیوم از ترامپ خواست نمیرد و زودتر خوب شود تا نابودی آمریکا به دست او زودتر اتفاق بیفتد!

به گزارش مشرق، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: عبدالباری عطوان سردبیر رای‌الیوم در یادداشتی با اشاره به ابتلای ترامپ به کرونا نوشت: عده‌ای معتقدند این اتفاق از جهت کاهش شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات می‌تواند یک فاجعه برای او باشد؛ چرا که رئیس جمهور آمریکا پیش از این کسانی را که از ماسک استفاده کرده و به اقدامات پیشگیرانه در مقابل کرونا پایبند بودند به تمسخر می‌گرفت و می‌گفت این ویروس به زودی از بین می‌رود. در مقابل برخی معتقدند که شاید ابتلای ترامپ به کرونا احساس همدردی با وی را در میان رای‌دهندگان افزایش داده و فرصتی برای پیروزی او در انتخابات باشد.

در این میان عده‌ای می‌گویند ترامپ یک دروغگوی حرفه‌ای است و شاید این نمایش را برای جلب توجه رای‌دهندگان و نیز فرار از مناظره با رقیب انتخاباتیش «جو بایدن» که در مناظره قبلی برتری چشمگیری نسبت به ترامپ داشت، ‌ به راه انداخته است. در این زمینه روزنامه واشنگتن پست، ۳ هزار دروغ به دونالد ترامپ نسبت داده که ۱۰۰۰ دروغ آن در زمینه کرونا است. ترامپ ۳۴ بار در توئیت‌ها و سخنرانی‌ها و مناظره‌های خود گفته بود که کرونا در ماه آوریل ۲۰۲۰ خود به خود نابود می‌شود؛ اما اکنون بعد از گذشت چندین ماه از این تاریخ شمار مبتلایان به کرونا در ایالات متحده به ۷ میلیون نفر و جان‌ باختگان به بیش از ۲۰۰ هزار تن رسیده و آمریکا در صدر تلفات و آمار این ویروس در جهان قرار دارد.

رای‌دهندگان آمریکایی در انتخابات پیش رو به خوبی می‌دانند که نوع تعامل دونالد ترامپ با ویروس کرونا واقعا شرم‌آور بود. آنها هرگز فراموش نمی‌کنند ترامپ چگونه از مبتلایان به این ویروس می‌خواست تا مواد ضدعفونی‌کننده مانند «دتول» را بنوشند تا خوب شوند. امیدوارم ترامپ خوب شود. این آرزو به دلیل عشق ما به ترامپ نیست؛ بلکه می‌خواهیم او بهبود یابد تا بتواند مسیر نابودی آمریکا و به پایین کشیدن جایگاه این کشور را کامل کند البته در صورت شکست ترامپ در انتخابات هم احتمالا آتش جنگ داخلی در این کشور برافروخته خواهد شد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    5 26
    اتفاقا تنها کسی که آمریکا رو درست راست کرده ترامپ
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      17 1
      همانطور که باورش سخت بود اما از اتحاد جماهیری شوروی قدرت مطلق شرق فقط نامی در کتب تاریخی باقی مانده است در اینده نه چندان دور هم از ایالات متحده امریکا فقط نامی در کتب تاریخی باقی خواهد ماند این یک اصل تغییر ناپذیر میباشد اکثر اندیشمندان و متفکرین و نظریه پردازان مستقل جهان به این رویکرد اعتقاد دارند
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      11 0
      آره درست کرده مثل جوری که اقتصاد ما رو درست کردن برخی مسئولین اجرایی.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      3 0
      نظر شما راجع به سیاست خارجیشون چیه ؟!! اونم درست کرده ؟ خروج از پیمان نامه های پاریس ، تسلیحاتی ، نفتا ، ....... سازمان بهداشت جهانی !! کافیه ؟ کدوم اقتصادی با این گونه هرج و مرج تعهداتی درست شده که این هم بشه
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    13 1
    بگذار بمیره‌ همین امروز‌
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    13 0
    دقیقا
  • CA ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 0
    دقیقا همینطور هست. لیبرالیسم در حال زوال کامل هست و بایستی با یک مشت و لگد نهایی این لیبرالیسم رو از زمین برکنیم وعناصر اصلی اون رو اعدام کنیم. لیبرال های داخلی و اذنابش مراقب باشند که ضربه سنگین برسرشان خواهیم کوبید و حتی اون عوامل سایبری شون رو هم پیدا خواهیم کرد و به جایی خواهیم فرستاد که آدرس زمینی نداشته باشد!
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    17 3
    واقعأ راست گفته!! ایتگن ترامپ چهار سال دیگه رئیس جمهور بشه ترتیب آمریکا دادست!!!
  • ایزا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    23 2
    به امید نابودی شیطان بزرگ صلوات!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 1
    عطوان این یکی رو خوب اومدی من هم چنین آرزویی دارم.
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    11 0
    احسنت دقیقا عین واقعیت هست
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    13 0
    با این حرف موافقم ترامپ نمیر تا امریکا زودتر نابود گردد
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    3 0
    امریکا از درون به فروپاشی خواهد رسید اما متاسفانه ایران از شر تفکر غربگرایی لیبرال اصلاحات در امان نخواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس