فریبا: استقلال را هیچ‌وقت تا این اندازه بلاتکلیف ندیده بودم

پیشکسوت استقلال گفت: در تمام این سال‌ها، استقلال هیچ وقت این قدر بلاتکلیف نبوده است و این برای من پیشکسوت عذاب‌آور است.

به گزارش مشرق، «بهتاش فریبا» اظهار داشت: استقلال سرمربی ندارد، مدیرعامل ندارد، تکلیف بازیکنان هنوز مشخص نیست و این برای تیمی که دو ستاره آسیایی دارد زیبنده نیست.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: وزارت ورزش باید بهترین گزینه را برای مدیر عاملی استقلال انتخاب کند چرا که این تیم در گذشته همواره افراد بزرگی را روی صندلی مدیریت دیده است. من به عزیزانی که به تازگی در استقلال سمت گرفته‌اند بی‌احترامی نمی‌کنم اما افراد بزرگ و ورزشی و شناخته شده باید در این باشگاه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

استقلال بلاتکلیف‌ترین تیم لیگ بیستم

فریبا تصریح کرد: استقلال بدون سرمربی یارگیری کرده است و برای من به عنوان یک پیشکسوت سوال است که نفرات جدید توسط چه افرادی و براساس چه ایده و تفکری جذب شدند.

وی تاکید کرد: باید همین امروز برای استقلال تصمیم‌گیری شود و اگر این اتفاق رخ ندهد این تیم کار سختی را در لیگ آینده پیش رو خواهد داشت. به نظرم پیشکسوتانی که از نظر محبوبیت و مقبولیت در سطح بالایی قرار دارند در این چرخه به مدیران کمک کنند تا آنها از برهه حساس به سلامت عبور کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من ناراحتی و اعتراضات هواداران استقلال را درک می‌کنم و بر این باور هستم حق آنهاست که تیم محبوبشان را در اوج ببینند. آنها نباید هر سال شاهد ناکامی این تیم باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 26
    یاد بلاتکلیفی پرسپولیس زمان مدیرعاملی سیاسی در زمان بابامحمود افتادم
  • اس اس IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    7 1
    خواهشا یه انسان متعهد و پوست کلفت رو بیارید به استقلال استقلال بیشتر از این ولنگاری هاضربه خورده این تیم جای قهربازی و نازکشیدن نیست .خداشاهده تنها سرمربی که جون سخت ومتعهد هست فقط نکونام هست حتی فکری و پاشازاده حاشیه سازی زیاد دارن.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    18 0
    تا ۱۴۰۰ و تا مسعود وزیر پرسپولیس و جوانان هست وضع استقلال همینه.. همینکه مسعود استقلال رو منحل نکرد خوبه(البته احتمالش هست سال اخر وزارتش آخرین ضربات رو به استقلال بزنه)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس