فنونی‌زاده: همه تیم‌های آسیایی از پرسپولیس می‌ترسند

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: درست است که در بازی فینال چند غایب داریم اما حتی اگر تیم امید را هم بفرستیم، همه از ما می‌ترسند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره برد پرسپولیس و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با وجود تصمیماتی که ای اف سی گرفته بود، طبیعی بود بیست دقیقه اول نتوانند به خوبی کار کنند و تمرکزشان را از دست داده بودند اما رفته رفته بازی بهتر شد و نیمه اول تقریبا بازی برابر بود. نیمه دوم هم پرسپولیس مقداری فشار آورد اما پس از ده نفره شدن بچه‌ها با غیرت و جسارت بیش‌تری بازی کردند و از نظر موقعیت گل هم نه آن‌ها زیاد داشتند و نه ما. فقط یک ضربه کاشته زدند که به تیر دروازه برخورد کرد.

او ادامه داد: داور خیلی با ما راه آمد وگرنه پنالتی که شجاع خلیل‌زاده داشت به حریف می‌داد روی شوتی که بازیکن حریف زد می‌توانست پنالتی باشد. به نظرم در وقت‌های اضافه هم دو تیم دوست داشتند بازی به پنالتی کشیده شود. عقل سلیم حکم می‌کرد که بازی به پنالتی برود چرا که هر دو تیم بازی‌های فشرده‌ای را پشت سر گذاشته و از نظر بدنی خسته بودند. البته یحیی گل‌محمدی می‌توانست در تعویض‌هایش از امید عالیشاه هم استفاده کند چرا که هم دونده و هم جنگنده است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس این صعود را تبریک می‌گویم، گفت: تیم در ضربات پنالتی با درخشش حامد لک توانست پیروز شود. بهترین بازیکن زمین مایکون بود اما می‌دانستم پنالتی‌اش را خراب می‌کند. پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند نتیجه چه می‌شود. به هر حال به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و همین که دل مردم خوشحال شد یک دنیا ارزش دارد. در این مشکلات و وجود ویروس منحوس کرونا دل‌شان شاد شد. در این موقعیت بد برای مردم شادی آوردند و با غیرت بازی کردند.

او اضافه کرد: درست است که در بازی فینال چند غایب داریم اما حتی اگر تیم امید را هم بفرستیم، همه از ما می‌ترسند. مخصوصاً شرق آسیایی‌ها و احتمالا کره و ژاپن که احتمال‌ش بیشتر است به فینال راه پیدا کنند. مطمئن باشید فینال بازی را نه در غرب و نه در شرق می‌گذارند و حتی ممکن است در اروپا برگزار کنند. خستگی در ساق‌های بازیکنان مشهود بود و خیلی با غیرت بازی کردند اما در فینال دیگر خستگی چندانی را متحمل نخواهند شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    8 1
    مغرور نشید لطف خدا بود چرا مغرور میشید سریع.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      11 0
      احسنت خداوند متعال اراده کرده بود تا پرسپولیس برنده شود تا یک جور دیگر ثابت کند بار کج (کژ)به منزل نمی رسد یعنی اراده خداوند بی نهایت بالاتر از اراده دلارهای سعودی بود
  • بادامی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    نمیشود فینال استقلال بره جای پرسپولیس بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس