کد خبر 1125693
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به سیاست‌های وزارت ورزش در قبال این تیم اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، هواداران استقلال که مدتهای زیادی است در قبال سیاست های وزارت ورزش نسبت به این تیم اعتراض داشته و این اعتراض را جسته و گریخته از طریق فضای مجازی یا تجمع مقابل باشگاه و وزارت ورزش عنوان می‌داشتند، امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و با خطاب قرار دادن نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی، اعتراض خود را علنی کردند.

هواداران استقلال با سردادن شعارهایی از نمایندگان مجلس خواستند در موضوع استقلال و مدیریت کلان وزارت ورزش در این باشگاه ورود کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    8 2
    استقلال هم مثل پرسپولیس، ده ها میلیون هوادار داره و هر دو شایسته احترام هستند. احترام به یکی و بی احترامی به اون یکی باعث ایجاد حس نابرابری تو جامعه می شه. وزیر ورزش و وزیر ارتباطات که هر دو کارنامه‌ مدیریتی غیرقابل دفاعی دارند، با سرمایه های اجتماعی به شکل زشت و زننده ای بازی می کنند.
    • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      0 9
      دوست خوب استقلالیم ورزش برای لذته نه بی حرمتی به هم! اما مشکل استقلال فقط و فقط بازیکنای بی تعصب مثل دانشگر و چشمی هستن که قدر پیرهن استقلال رو نمیدونن و دوم نبود یکی مثل کریم باقری بالا سره تیمه که حواشی رو جمع کنه یکی مثل محمود فکری یا جواد زرینچه میخواد، وگرنه استقلال از لحاظ هزینه کرد قطعا از پرسپولیس کمتر هزینه نکرده شایدم بیشتر وگرنه مدیریت پرسپولیس که رسول پناهه که فاجعس تو خودت یه نگاه به یکی مثل خلیل زاده کن بعد بازی غش میکنه و یه نگاه به الفاظ اوباشی مثل دانشگر خطاب به هوادار استقلال که صاحب اصلی استقلاله بعد میبینی مشکل کجاست
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      7 0
      احسنت،اینکه پرسپولیس قوی باشه قابل احترامه اما اینکه این دولت عمدا روی اعصاب هواداران استقلال میره جای تعجب داره.ایجاد نارضایتی در یک گروه میتونه اونها را آماده آشوب در مشکلات بزرگتر کنه
    • حمید IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      9 0
      مگر دولتمردان فعلی ما کار دیگه ای غیر از این دارن؟! ایجاد حس بدبینی! تبعیض! نامردمی و ....! در نهایت درست کردن اغتشاش و ...!
  • حسین IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    2 0
    بودجه بیت المال نباید خرج هیچ کدام از این تیم ها بشه اینها با تبلیغ و ... پول دربیارن. نیازی نیست بودجه ورزش بچه های محروم بشه هزینه عیاشی و پورشه بازیکنان دو تا تیم فوتبال تازه فکر کنم حتی هوادارها حاضر باشند هزینه تیمشان را بدهند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 0
    تیم هایی که پول های مفت رو می بلعند برید خصوصی بشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس