کد خبر 1125497
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
آیت الله سیستانی درگذشت امیر کویت را تسلیت گفت

مرجع عالیقدر شیعیان عراق در پیامی درگذشت شیخ «صباح الأحمد الجابر الصباح» امیر فقید کویت را به امیر جدید کویت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، آیت الله «سید علی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق در پیامی، درگذشت شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح» را به «نواف الآحمد الجابر الصباح» امیر جدید کویت و ملت این کشور تسلیت گفت.

متن پیام دفتر آیت الله سید علی سیستانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

جناب شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر محترم کویت

سلام علیکم

با نهایت اندوه و تاسف خبر درگذشت شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح را پس از عمری سرشار از مواضع حکیمانه جهت خدمت به ملت و امت کویت دریافت کردیم.

این مصیبت وارده را به جنابعالی و همچنین ملت بزرگوار کویت تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن فقید بزرگ، رحمت بیکران و برای بستگان و دوستدارانش صبر و برای دولت کویت پیشرفت و شکوفایی بیشتر مسئلت داریم.

کشور کویت، آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 1
    خدا کند دیگه دیدگاه وبدبینی بعضی ها برطرف شده باشد این سید بزرگوار که دیگه مرجع عالیقدر،ورهبرشیعیان عراق ومتوجه هستند انسان خوبی بوده وبدوبیراه نگویید
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 2
    خوشبحال عراقی ها، درسته بدبختی زیاد کشیدن ولی آخرش تو مسیری افتادن که خیلی چیزا سر جاشه
  • سروش IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 0
    مسلمانی از حاکمان اسلامی از دنیا رفتند خدا بیامرزد ایشان را روحشان شاد جناب آقای روحانی به فکر خودشان باشند که با طبلی که اصلاحات خائن به دست ایشان دادند گوش ملت را کردند و مردم را فریب دادند و چه حق الناسهایی که به گردن ایشان و اصلاحات هست که باید پاسخگو باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس