رئیس مجلس: برنامه تحول و ثبات در اقتصاد کشور را اجرا خواهیم کرد

رئیس مجلس با بیان اینکه ما در مجلس هرگز به حاشیه نخواهیم رفت، گفت: در برنامه هفتم توسعه، برنامه تحول و ثبات در اقتصاد کشور را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر خود به استان مازنداران طی سخنانی اظهار داشت: می‌گویند مجلس سه ماه است آمده و قیمت دلار دو برابر شد. ناکارآمدی ۷ ساله را به مجلسی که چهار ماه کار خود را آغاز کرده نسبت می‌دهند

وی افزود: مسئول قوه مجریه باید ارزش پول ملی را حفظ کند. مسئولیت با آنهاست و باید به وظیفه خود عمل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در مجلس هرگز به حاشیه نخواهیم رفت و در برنامه هفتم توسعه، برنامه تحول و ثبات در اقتصاد کشور را اجرا خواهیم کرد.

قالیباف در ادامه بیان کردک بخش مهمی از مشکلات کشور ما سوء مدیریت در استفاده از منابع است. مردم را از اقتصاد حذف کرده‌ایم و تصدی‌گری می‌کنیم. این وضعیت محکوم به فساد است.

وی بر همین اساس یادآور شد: می‌گویند مجلس سه ماه آمده است و قیمت دلار دو برابر شد. ناکارآمدی ۷ ساله را به مجلسی که چهار ماه کار خود را آغاز کرده نسبت می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: وظیفۀ حفظ ارزش پول ملی با رئیس قوۀ مجریه است و باید به وظیفۀ خود عمل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    4 0
    سه ماهه دارم میگردم و تحقیق میکنم ببینم اصلاح طلبی پیدا میکنم که دزد یا محتکر یا فتنه گر یا گرین کارتی یا رشوه بگیر یا کذاب نباشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس