به گزارش مشرق، مسعود اسدالهی، تحلیل‌گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: بعد از ضربه اطلاعاتی که دو شب قبل حزب الله به نتانیاهو و رژیم صهیونیستی وارد کرد، عوامل این رژیم در فضای مجازی برای تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی اقدام به نشر مجدد خبری مربوط به 7 سال قبل در مورد کشف یک جاسوس سطح بالا در درون حزب الله لبنان نمودند.

دو شب قبل نتانیاهو در سخنرانی اینترنتی خود از تریبون سازمان ملل، به اصطلاح اقدام به افشاگری در مورد حزب الله کرد و با نشان دادن نقشه ای از بیروت اعلام کرد که حزب الله در منطقه جناح بیروت و در کنار یک شرکت توزیع گاز مایع اقدام به انبار کردن موشک نموده و جان اهالی آن منطقه و بیروت را در معرض خطر قرار داده است.

حزب الله هم بلافاصله و بدون فوت وقت از خبرنگاران تمامی رسانه های موجود در لبنان درخواست کرد که در محل مذکور حضور پیدا کنند تا حقیقت امر و دروغ آشکار نتانیاهو بر همگان روشن گردد.

با حضور خبرنگاران و تصویربرداری از محل مذکر مشخص شد که مکان مذکور محل دپو آهن آلات قراضه و یک کارگاه آهنگری برای ساخت در و پنجره های آهنی می باشد.

این افتضاح اطلاعاتی نه تنها دروغگو بودن نتانیاهو را بار دیگر ثابت کرد بلکه ضربه ای قوی به ادعاهای دستگاه های اطلاعاتی اسرائیلی وارد کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    5 0
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل . فتنه گری که بین اذربایجان و ارمنستان فتنه انداخته. مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل . معامله قرن و حضور گسترده ات را به گور خواهی برد. مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
  • مسافر دمشق IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    5 0
    الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس