مناظره

سناتورهای جمهوریخواه با انتقاد از اولین مناظره انتخاباتی «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، آن را «مایه شرمساری، نابهنجار و خشن» توصیف کردند.

به گزارش مشرق به نقل از تارنمای هیل، «میت رامنی» سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ چهارشنبه به وقت محلی آمریکا درباره مناظره بایدن و ترامپ گفت: فکر می‌کنم که مناظره شب گذشته مایه شرمساری بود.

برخی دیگر از سناتورها این مناظره را نابهنجار، خام و خشن توصیف کردند. «بن ساس» سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا نیز جدال ترامپ و بایدن را یک «نمایش آشغال» نامید.

حتی سرسخت‌ترین هواداران ترامپ نیز معتقدند که مهار این مناظره از دست خارج شده بود.

«جیم هوف» سناتور جمهوریخواه ایالت گفت که عملکرد ترامپ در مناظره «کمی تند» بود و به رییس جمهوری آمریکا توصیه کرد که در مناظره بعدی «اندکی خویشتنداری کند.»

«جان بوزمان» سناتور جمهوریخواه آرکانزاس هم گفت که این مناظره «بسیار خام» بود. «کوین کرامر» سناتور جمهوریخواه داکوتای شمالی نیز این مناظره را «نابهنجار» توصیف کرد.

اولین مناظره ترامپ و بایدن شب گذشته در «دانشگاه کیس وسترن رزرو» در شهر کلیولند ایالت اوهایو برگزار شد.

بسیاری از تحلیلگران و ناظران این مناظره را مایه شرمساری خواندند. شبکه سی. ان. ان نیز اعلام کرد: مردم آمریکا بازنده مناظره بودند چون واقعا یک فاجعه بود.

در این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای، ترامپ «۷۳ بار» حرف‌های بایدن را قطع کرد. بایدن هم از لفظ «ساکت شو» خطاب به ترامپ استفاده کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    بعبارتی دست راست آمریکایی ها به دست چپشون میگه چیز نخور! دنیا فهمیده که واقعیت شما همینه، کافی همکار چند آمریکایی بشی تا حرف زدنشون را ببینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس