تظاهرات در تل آویو

شماری از معترضان به سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یکی از میادین مهم تل آویو تجمع کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی چهارشنبه شب به وقت تهران از تجمع مجدد معترضان علیه نخست وزیر این رژیم در«تل آویو» خبر دادند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» شماری ازمعترضان به سیاستهای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل و محدودیت‌های جدید تصویب شده علیه کرونا در فلسطین اشغالی که منجر به کاهش اعتراضات می‌شود در یکی ازمیادین تل آویو تجمع کردند.

به گزارش این منبع خبری، بسیاری ازمعترضان گفتند اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در فلسطین اشغالی که از فردا پنجشنبه اعمال می‌شود مانعی برای حضور اعتراض آمیز آن‌ها  در خیابان‌ها  و علیه نتانیاهو نخواهد بود.

اعتراضات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اوایل سال جاری میلادی آغاز شده اما طی 2 ماه گذشته و در پی مطرح شدن اتهامات فساد علیه نتانیاهو تشدید شده است. تظاهرات کنندگان به شدت به نحوه مدیریت کابینه نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا اعتراض دارند.

نرخ بیکاری طی روزهای اخیر در سرزمین‌های اشغالی به 21 درصد افزایش یافته و این در حالی است که پیش از شیوع کرونا این نرخ کمتر از 4 درصد بوده است. چندی قبل معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود محدودیت‌های ایام کرونا، در سواحل تل آویو تجمع کرده و علیه وی شعار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس