کد خبر 1124352
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
باند سرقت خودرو

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت و انهدام ۲۹ باند، دستگیری ۱۲۱ سارق و کشف بیش از ۸۵ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: در راستای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان و مبارزه جدی با سرقت، طرح دستگیری سارقان با مشارکت پلیس آگاهی استان البرز و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های کرج و فردیس در مدت ۴۸ ساعت به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید:

اجرای ۴ طرح پلیس برای برخورد با مفاسد اجتماعی

وی با بیان اینکه دستگیری‌های ۴۸ ساعت گذشته حاصل ۴۵ روز تلاش شبانه‌روزی مأموران در امر شناسایی و تحت مراقبت قرار دادن سارقان است، تصریح کرد: در این طرح ۲۹ باند سرقت منهدم شدند که ۱۴ باند در امر سرقت خودرو و لوازم آن، ۶ باند در امر سرقت از منازل و ۹ باند به شیوه زورگیری اقدام به سرقت اموال شهروندان می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه عملیات دستگیری در سه استان و ۱۲ شهرستان مختلف انجام شده است، تصریح کرد: برخی از سارقان دستگیرشده از استان‌های دیگر به منظور سرقت به این استان آمده بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

سارق وسپا سوار دستگیر شد

وی با بیان اینکه یکی از سارقان دستگیر شده در ۶ استان مختلف سابقه سرقت داشته و توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شده است، عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان تعداد ۲۸ خودرو سرقتی که تعدادی از آنها سند نمره شده بودند، ۳۰۰ تبلت و گوشی تلفن همراه، ۳ قبضه سلاح گرم، تعدادی زیادی سلاح سرد و لوازم منزل و اموال شخصی شهروندان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف‌شده تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با تعامل خوبی که میان پلیس و دادستانی برقرار است سعی شده این سارقان با قرارهای سبک از زندان آزاد نشوند و مدت بیشتری را در زندان سپری کنند.

سردار محمدیان در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت جامعه مبنی بر عزم جدی پلیس و دستگاه قضائی برای مبارزه با هنجارشکنی و سرقت متذکر شد: با توجه به اینکه حدود ۵۰ درصد سرقت‌ها در حوزه خودرو و لوازم آن صورت گرفته، از شهروندان تقاضا داریم با رعایت نکات پیشگیری از سرقت خودرو از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    افرین
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    خسته نباشید خدمت همه عزیزان آگاهی نیرویی انتظامی خدا قوت
  • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    خدا لقد کنه کسانی که زحمات این عزیزان نیرو انتظامی رو هدر میدند و بعد از مدت کوتاهی باز اینها رو به جامعه بر می گردانند
    • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      ببخشید بنده با عجله نوشتم ( خدا لعنت کنه درسته )
  • محمد US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا شما را در پناه خودش نگهتون داره انشاالله درود بر نیروی جان بر کف انتظامی لطفا ادامه داشته باشه و رها نشه واقتدار پلیس را به این اراذل نشان دهید
  • ناشناس IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    گردنشان بزنیدآنهاهمه ...هستند
  • ناشناس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    برادران نیروی انتظامی دست شما درد نکند شما وظیفه خودتون رو انجام دادید حال قوه قضاءباید شاخ این جانورهارا بشکند تا دیگر جرات تعرض به جان ومال وناموس مردم نداشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس