کد خبر 1124256
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
روحانی نمایه

تعداد ۶۷ نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار الزام بانک مرکزی در صدور اجازه ترخیص سه و نیم میلیون تن کالای وارد شده با ارز آزاد به غیر از کالاهای لوکس شدند.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۸ مهر ۹۹) از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که این تذکرات به شرح زیر است:

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس به اتفاق ۳۹ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش لزوم تعیین تکلیف نیروهای نهضتی و حق التدریس پذیرفته نشده در آزمون را متذکر شدند.

بهروز محبی‌نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار، به وزیر راه و شهرسازی لزوم متناسب سازی وام روستایی با گرانی‌های اخیر ساخت و ساز را متذکر شد.

حبیب‌اله دهمرده نماینده مردم زابل، در تذکری به وزیر نیرو خواستار اقدام جدی در خصوص نمک زدایی از آب دریا و انتقال آن به مناطق مورد نیاز شد.

مالک شریعتی‌نیاسر نماینده مردم تهران به اتفاق ۳۷ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور ضرورت تشکیل جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی و تصویب تنفس خوراک پتروپالایشگاه‌ها را متذکر شدند.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز به اتفاق ۶۶ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار الزام بانک مرکزی در صدور اجازه ترخیص سه و نیم میلیون تن کالای وارد شده با ارز آزاد به غیر از کالاهای لوکس شدند.

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی خواستار افزایش حقوق مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد  و سازمان بهزیستی و نیز تهیه مسکن آنها شد.

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر به اتفاق ۸۷ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای امور اقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی خواستار تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی شدند.

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه به رئیس‌جمهور لزوم تنظیم ارز تعهدی و تطبیق آن با  نوع صادرات و رفع نیازهای مردم بالاخص در استان‌های قطب کشاورزی را متذکر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    #مرگ بر آمریکا و لعنت بر بی تدبیر
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    احسنت نماینده های عزیز
  • مهتاب IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    تذكر؟؟ الان؟/ بگذاريد چند ماه ديگه كه دوره رياست جمهوريش تموم شد. حالا زوده
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    افرین
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    اینا به عتاب و خطاب رهبری مظلوم اهمیت نمیدن چه برسه تذکر مجلس
  • محمد ایوب IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    پس طرح سئوال 200 نماینده چی شد کشک. بابا اینو بیارین مجلس متوجه اش کنین. رییس جمهوره. همش میگه باید اینکاربشه. تقصیر امریکاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس