کد خبر 1123993
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

دادستان چناران گفت: تعدادی از نیروهای شرکت گاز این شهرستان به جرم دریافت مبالغی نامشروع و گزارش‌های خلاف واقع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

به گزارش مشرق،  عباسعلی نظرجانی با اشاره به بازداشت 5 نفر از نیروها و کارکنان شرکت گاز چناران اظهار کرد: آنها از نیروهای مختلف از جمله کنتورخوان، نیروی پیمانکاری، قراردادی گازبان  و انباردار مرتبط با شرکت گاز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد متخلف با اعلام گزارش خلاف واقع به مدیریت اداره خود  از کنتورهای تخریب شده به دستگاه قضایی معرفی شوند، آنها در قبال دریافت مبالقی از شهروند متخلف با تنظیم گزارش خلاف واقع به طور رایگان اقدام به نصب  کنتور می‌کردند.

دادستان چناران تاکید کرد: این افراد ضمن جمع‌آوری اموال نامشروع به بیت‌المال هم ضربه می‌زدند که دستگاه قضا براساس حقوق عامه که این روزها جزء مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا بوده،  این بازداشت‌ها صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    این چه جور خبرنوشتنه... قبل از انتشار یه بار خودتون بخونین
  • DE ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    شرکت برق هم داره تو کنتور خوانی تو چناران تخلف میکنه
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    موضوع حمل تانکرهای گازی که به سیستان و بلوچستان نرسیدند . جالبه وزیر گفت که میفرستادیم . معلوم نیست که به کجا میرفتند . مثل افغانستان و پاکستان . چون گاز مخزن مخصوص میخواد . مانند سوخت مایع نیست تو هر ظرفی جا بگیره . همیشه افرادی مترصد فرصت هستند تا از ظرفیت های دولتی برای خدمات رسانی سواستفاده کنند . بلحاظ تفاوت در قیمت ها ... خود سوخت مایع مانند گازوئیل بنزین و نفتی که در تانکرهای بزرگ زیر زمینی و دور از دسترس راحت تخلیه میشدند هم . معلوم نبود چگونه اینگونه عمل میشد . اگر چه مبدا و مخصوصا مقصد که باید گزارش عدم دریافت بموقع را اعلام کند و حتما گزارشی صادر نشده . و تانکرهای مخصوص با رانندههای مخصوص که از سوی عواملی در مبدا همکاری میکردند . براحتی سهمیه استانی مانند سیستان و بلوچستان حتی بیشتر را بخش زیادی از آن راه قاچاق در پی داشته . که طبعا عوامل ناظر و غیره هم میشد آنها را هم آلوده کرد و دهان بسته . تا دیگر گندش در آد .. حتی آرد هم میتونه جزئی از همین موارد باشه . با توجه به افزایش قیمت ارز . بسیار امثال این اقلام سوبسیدی قابل اینگونه فسادانگیزی باشند . اگر چه سیستم رصد و پایش چند وجهه میتواند بسیاری از راه های فساد را ببنده . اما کاملا خیلی سخته.
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    مفید بود. ممنون
  • هادی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    کاش کله کنده هارم میگرفتین البته دیگه پولی نمونده که بخوان دزدی کنن ولی هیچ وقط یادش از خاطره مردم نمیره بیرون
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 2
    ای وای چه خفننننن.
  • مانی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    مبالغ درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس