کد خبر 1123943
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
علیرضا زالی نمایه

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خواستار پرهیز از فرسایشی شدن مطالب کرونا شد.

به گزارش مشرق، علی رضا زالی، با اشاره به ماهیت چندوجهی ویروس کرونا، گفت: هر روز در سراسر دنیا خبری از رفتارهای جدید و بیولوژیک کرونا منتشر می شود بنابراین، این اپیدمی کماکان به عنوان بسته خبری در راس اخبار دنیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

زالی: تهران هفته سخت‌تر کرونایی را در پیش دارد

وی، ساماندهی و پرهیز از فرسایشی شدن مطالب کرونا را مورد تاکید قرار داد و افزود: نباید مردم با سرریز اطلاعات، بمباران غیر ضروری مطالب و بحث های فرسایشی کرونا مواجه شوند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: زیربنای اطلاعات کرونا باید جذاب، به هنگام، اصیل و متناسب با خواست اجتماعی مردم باشد.

بیشتر بخوانید:

کرونا ساز خودش را می‌زند و مسؤولان هم ساز خودشان را

زالی خاطرنشان کرد: اپیدمی همانند جنگ تمام عیار عمل می کند و بنابراین فرصت بازگشت و تصحیح بسیاری از امور تقریبا ممکن نیست.

وی، ضرورت عمل گرایی در رسانه ها را خواستار شد و ادامه داد: اطلاعات در بستر پایداری اجتماعی، با ثبات بیشتری افکار عمومی را ساماندهی می کنند.

زالی گفت: باید با ابزارهای تکنیکال رسانه ای کمک کنیم تا امواج و همراهی های عمومی و همچنین ره توشه های مردمی در بحران کرونا پررنگ تر شود.

بیشتر بخوانید:

انجام ۱۰۰ هزار عمل جراحی پیچیده در دفاع مقدس

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: در حوزه پژوهش های فنی و پزشکی، باید بیش از پیش به پژوهش های اجتماعی پرداخت.

وی با بیان اینکه کرونا ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاستی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده، پرهیز از توجه تک بعدی صرف به موضوعات بیولوژیک این بیماری را مورد انتقاد قرار داد.

زالی با اشاره به اینکه کرونا دهک های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است، استفاده از ظرفیت های اجتماعی در قالب کارگروه های مشترک عملیاتی را ضروری دانست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 0
    چطور اطلاعات یه بیماری میتونه جذاب باشه؟!! یا متناسب با خواست اجتماعی!!!
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 1
    من میبینم که تو یه دکتر غرب زده هستی و در خدمت WHO و «نظم نوین جهانی» که همون ساختار دجال آخرالزمانی هست هستی......و با این حرفهای خودت در واقع داری خواسته یا ناخواسته زمینه رو برای اهداف دشمن یعنی افزایش نفوذ وسیع و عمیق دشمن به اطلاعات جامعه رو آماده میکنی. برو آدم باش
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 1
      تو رو خدا تو رو هر که میپرستی خفه شو. دکتر غرب زده؟؟؟؟؟ ؟ آخه بیشعور دکتری که جونش رو کف دست گرفته با توی گاگول پشت گوشی و لپ تاپ یکی هست؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چند نفر رو نجات دادی؟؟؟؟؟ میدونی چقدر دانشجوها دوستش دارن؟؟؟؟ تو چی بوی نفرت از پیامت میاد. بار آخرت باشه که به افراد کاری و با وجدان و بچه های گروه پزشکی و کادر درمان انگ میچسبونی. گرچه اگر از عقل بهره مند بودی اینطور ذلیلانه و حقیرانه حرف نمی زدی.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 1
    ای نامرد بی وجدان شما با مدیریت بد و فاجعه بار خودتون سبب طولانی شدن خود کرونا و فرسایشی شدن خود کرونا شدید حالا نگران فرسایشی شدن اطلاعات کرونا شدید؟!...........شما اگر صداقت دارید جلوی فرسایشی شدن خود کرونا رو بگیرید......اطلاعات کرونا یک چیز ذاتا مستقل از کرونا نیست بنابراین هروقت خود کرونا از زندگی مردم بره اطلاعات کرونا هم از جلوی چشم مردم میره.........شما با سوءمدیریت احمقانه خودتون سبب طولانی شدن خود کرونا و فرسایشی شدن خود کرونا شدید........ شما اینطوری زمینه رو برای تحقق مراحل رصد تحلیلی اطلاعات مختلف جامعه ایرانی توسط دجال بین الملل یعنی «نظم نوین جهانی» و سازمان جهانی بهداشت WHO رو فراهم کردید....... درحالیکه «نظم نوین جهانی» و بخش های مهم اون خصوصا مواردی مثل «سازمان ملل» و «سازمان جهانی بهداشت WHO » و امثالهم در واقع همگی اندام های یک کالبد وسیع طاغوتی و ضدالهی هستند که آمریکا در سر و رأس اون کالبد قرار داره و اون رو فرماندهی و کنترل میکنه .....شما با سوءمدیریت رسمی خودتون سبب تقویت «نظم نوین جهانی» و مانع تعجیل ظهور حضرت مهدی شدید و مانع نجات بشریت و نجات دنیا شدید و مانع نجات مظلومان جهان شدید.... بروید سر به دیوار بگذارید و بمیرید
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    شما فرمانده مقابله با کرونا هستی پس مسلما اولین وظیفه تون مبارزه با بعد بیولوژیک این بیماری باید باشه بیماری وقتی از بین رفت سایر مسائل هم حل خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس