پیاده روی زائران اربعین به سمت کربلا

ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت کرونا ، هرگونه تجمع به سمت مرزها ممنوع می باشد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین آمده است: علیرغم صدور اطلاعیه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور؛ متاسفانه عده‌ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی(ع) با درج آگهی در درگاه‌های اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ پیاده روی مردم عراق به سمت کربلا

لذا بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می‌رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می‌باشد.

متن کامل اطلاعیه شماره4 ستاد مرکزی اربعین به شرح ذیل است؛

اطلاعیه شماره 4 
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

پیرو اطلاعیه های صادره به استحضار ملت شریف و دلدادگان سرور و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله حسین علیه السلام میرساند علیرغم صدور اطلاعیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور؛ متاسفانه عده ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی علیه السلام با درج آگهی در درگاه های اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات؛ آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند.

بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد.

از مردم مومن و عزادار سالار شهیدان تقاضا دارد ضمن ادامه همکاری همیشگی با این ستاد و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، سایر هموطنانی را که تحت تاثیر برخی از اشخاص و یا تبلیغات توأم با سوء نیت درگاه های اینترنتی خاص و یا جریان های مغرض قصد عزیمت به مرزهای غرب و جنوب غربی کشور دارند، از این امر منصرف نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 1
    یعنی حتی تو جمکران هم نمیتونیم با فاصله بشینیم؟!!
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 0
      از دور سلام یا ابا عبد الله.......
  • ش. AE ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 1
    خدا کنه مردم همکاری کنن
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 2
    فقط لب دریا باز است
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      تو و اونا اگه بیماری رو شیوع بدین به همون اندازه مقصرید. چرا مثل کودکان تا یکی میگه بد انگشت اشاره به بدکار دیگه میگیری!!؟؟؟؟؟؟؟ ؟ یه امسال رو بشین خونت. تو به عیاشان لب دریا چه کار داری آخه؟ . تو برای رضای خدا صبر کن.
  • کارشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    از این طرف میگن برید از اون طرف میگن نیاین.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    4 0
    چطور مسیرهای اتوبانها به همه جا و همه موارد باز است اما برای اربعین این همه سخت گیری؟؟
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 0
    رازی به تقدیر خدا هستیم
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    از دور سلام یا ابا عبد الله.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس