بایدن «ترامپ» و جمهوریخواهان را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد

معاون مدیر ستاد انتخاباتی نامزد حزب دموکرات در واکنش به درخواست رئیس‌جمهور آمریکا برای گرفتن آزمایش مصرف مواد مخدر از بایدن، ترامپ را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش مشرق، «کیت بدینگ‌فیلد» معاون مدیر ستاد انتخاباتی جو بایدن به تقاضای «دونالد ترامپ» برای گرفتن آزمایش مصرف مواد مخدر از بایدن در آستانه برگزاری اولین مناظره انتخاباتی دو طرف واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، او نوشت: بایدن قصد دارد مناظره‌اش را با کلمات ارائه دهد. اگر رئیس‌جمهور فکر می‌کند، بهترین اجرای مناظره‌اش از طریق ادرار انجام می‌شود، می‌تواند این کار را بکند.

وی در ادامه به عملکرد دولت آمریکا در مقابله با همه‌گیری کرونا اشاره کرد و نوشت: ما چیزی بیش از این هم از دونالد ترامپ انتظار نداریم، کسی که با عدم برنامه‌ریزی برای متوقف کردن روند شیوع کووید-۱۹ شانس محافظت از جان ۲۰۰ هزار آمریکایی را هدر داد.

بیشتر بخوانید:

دام نامزد در ایالت‌های کلیدی پیش است؟

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته بار دیگر رقیب دموکراتش را به مصرف مواد مخدر متهم کرد و خواستار گرفتن آزمایش از او شد.

ترامپ در این خصوص نوشت: به شدت درخواست می‌کنم از جو بایدنِ خواب‌آلود قبل یا بعد از مناظره سه‌شنبه شب آزمایش مواد مخدر گرفته شود. طبیعتاً خودم هم آزمایش می‌دهم. بدون اغراق، اجراهای مناظرات قبلی او یکدست نبوده‌اند. فقط مواد مخدر می‌تواند باعث چنین تفاوتی شود.

بایدن تاکنون در چندین مورد اظهاراتی عجیب در حضورهای عمومی خود بیان کرده است. او اخیراً گفت ۱۸۰ سال پیش برای سنا انتخاب شده بود. بایدن همچنین گفته بود که در دانشگاه ایالتی دلاویر تحصیل کرده در حالی که این دانشگاه ادعای او را رد کرده است. معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین در بیان تعداد قربانیان کرونا در آمریکا دچار اشتباه شد و آمار آن را ۲۰۰ میلیون نفر اعلام کرده بود.

اولین مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ روز سه‌شنبه این هفته (بامداد چهارشنبه به وقت ایران) در شهر کلیولند ایالت اوهایو برگزار خواهد شد. 

نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در مصاحبه‌ای جدید گفته رقیب جمهوری‌خواه وی مناظره درباره حقایق را بلد نیست و مردم می‌دانند که او یک دروغگوست. وی درباره برگزاری مناظرات با ترامپ هم گفت که این مناظرات غافلگیرکننده خواهد بود و او آماده است تا دلیل شکست ترامپ را عنوان کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 7
    به امید خدا ترامپ پیروزه خخخخخخخخخخخ
    • داود IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 3
      شایدآبروی اندک آمریکارابه حراج بگذاردماودنیا ازدست این آمریکای وحشی راحت بشن
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 1
      به امید خدا ترامپ و ترامپ پرستانی مثل تو قبل از انتخابات آمریکا آرزوی پیروزی این سگ مو زرد تروریست رو به گور خواهید برد خخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس