ترامپ نمایه

در پی انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره فرار مالیاتی رئیس‌جمهور آمریکا، گروهی از مقامات حزب دموکرات‌ به این گزارش واکنش نشان داده و خواستار افشای سابقه مالیاتی وی شدند.

به گزارش مشرق، در پی انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه دونالد ترامپ در سال اول ریاست‌جمهوری خود تنها ۷۵۰ دلار را به عنوان مالیات پرداخت کرده، گروهی از قانون‌گذاران دموکرات‌ به این گزارش واکنش نشان دادند. 

به نوشته وبگاه آکسیوس، این گروه از دموکرات‌ها خواستار افشای سابقه بازده مالیاتی ترامپ شده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

ترامپ در سال ۲۰۱۶ فقط ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است

کارزار انتخاباتی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، در تبلیغات خود در توئیتر عنوان کرده که معلمان ۷ هزار و ۲۳۹ دلار، آتش‌نشانان ۵ هزار و ۲۸۳ دلار و پرستاران نیز ۱۰ هزار و ۲۱۶ دلار را به عنوان مالیات پرداخت کرده‌اند و دونالد ترامپ ۷۵۰ دلار مالیات داده است.  

«تام پرز»، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات نیز در بیانیه‌ای گفته: «روابط تجاری ترامپ نشان از یک تضاد منافع خطرناک با شغل وی دارد و اکنون با وجود شمار بدهی‌های عظیم که سررسید آن به زودی فرا می‌رسد، او در حال [سوء] استفاده از منصب ریاست‌جمهوری است تا به جای کمک به مردم آمریکا، جیب خود را پر کند.» 

پرز همچنین گفته: دونالد ترامپ تنها به دو چیز اهمیت می‌دهد خودپسندی و جیبش. 

وی افزود: «او کشور ما را مانند یکی از فعالیت‌های تجاری خود هدایت می‌کند. او درست می‌گوید که بیش از ۲۰۰ هزار نفر کشته شده‌اند و کشورمان به دلیل نبود رهبری او، با یک کسادی اقتصادی روبه‌روست.» 

دیگر قانون‌گذاران حزب دموکرات از جمله «الیزابت وارن»، «الکساندریا اوکازیو کورتز» و «بیل پاسکارل» نیز نسبت به گزارش فرار مالیاتی ترامپ واکنش نشان داده‌اند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز طی گزارشی تحقیقی و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است گزارش داد که دونالد ترامپ در سالی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است؛ یعنی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    ترامپ: " مگه من فقیرم، که مالیات بدم؟"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس