کد خبر 1123813
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
ابعاد تازه از درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه/ پای پلیس قطر به ماجرا کشیده شد

در ماجرای درگیری بازیکنان تیم فوتبال استقلال با عوامل کادر پزشکی در فرودگاه دوحه قطر، پای پلیس نیز به ماجرا باز شده بود.

به گزارش مشرق، بازگشت تیم فوتبال استقلال از دوحه قطر به ایران با حواشی زیادی روبه‌رو بود، به طوری که در فرودگاه دوحه، بازیکنان با تیم پزشکی درگیری پیدا می‌کنند و کار به جای باریک کشیده می‌شود.

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال روز گذشته اعلام کرد که با معاینات انجام شده مشخص شد که دنده سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال شکسته نشده است. این مسئله باعث ناراحتی دروازه‌بان آبی‌پوشان شد که چرا پزشک تیم باید چنین مصاحبه‌ای انجام دهد و به نوعی مصدومیتش را زیر سؤال ببرد. به همین دلیل، حسینی در فروگاه دوحه به هنگام بازگشت استقلال، به ستوده اعتراض شدیدی می‌کند. این اعتراض باعث درگیری لفظی بین طرفین شده و گفته شده حسینی ضربه‌ای هم به ستوده زده است.

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیری‌ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.

بیشتر بخوانید:

ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا/ دعوا و درگیری از دوحه تا تهران

مسئولان استقلال پس از گفت‌وگو با پلیس قطر و رایزنی موفق شدند سوار هواپیما شده و به ایران بازگردند. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه هم در فرودگاه حضور داشت.

این اتفاقات در حالی در فرودگاه قطر برای نماینده ایران افتاد که پیش از این هم استقلالی‌ها در فرودگاه دچار مشکلات دیگری هم شده بودند. پس از فینال جام حذفی و بازگشت استقلال از مشهد، در فرودگاه مهرآباد برخی از بازیکنان با هواداران معترض درگیری فیزیکی پیدا کردند و یک نفر از مسئولان استقلال در آنجا حضور نداشت تا ماجرا را مدیریت کند.

در سفر استقلال به قطر نیز، چند بازیکن به همراه سرپرست و دیگر عوامل تیم به دلیل مشکلات‌شان در صدور ویزا، دیرتر به تیم اضافه شدند. پاسپورت احمد مددی، معاون باشگاه استقلال نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) گم شد و او در این رقابت‌ها کنار تیم حضور نداشت. سفر سعادتمند به قطر نیز با حاشیه همراه بود، چرا که مدیرعامل استقلال همراه خود ارز زیادی برد در حالی از بانک مرکزی مجوز نگرفته بود. پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) نیز مدیرعامل استقلال را به همراه معاونش به اتاق بازجویی برد. سعادتمند با رایزنی به قطر سفر کرد، اما معاونش تا ساعت‌های زیادی در بازداشت بود و در نهایت با قید وثیقه سه میلیارد تومانی آزاد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    9 6
    اینا جز کتک کاری تو فرودگاه های مختلف کار دیگه بلدن!!یا جز توییت کردن و فحاشی به هوادار متاسفم برای تیمی که یه زمانی بزرگش زرینچه و فکری بود الان شده دانشگر حسینی و غفوری
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      11 9
      از این کارا اکثر تیما دارن علی الخصوص لنگ ولی مافیای کثیف رسانه مال اونا رو ماستمالی میکنه
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      8 2
      متاسف برای تیم خودت باش که بزرگترش شده بود لیث و شجاع
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 2
      در جواب کیسه حمومی های پماد لازم پررو :شما از قدیم فرهنگ تون دعوا بوده. مشت ولگد زدن تو بازی و جدیدا تو فرودگاه های داخلی و خارجی..به پزشک تون هم رحم‌نمیکنید . تخصص تون دعواستو دروغگویی و تهمت. . جلوی عربها همدیگر رو میزنید نهایت شعورتون هست.والا همون شجاع خلیل زاده از همه بازیکنان تون باشعور تر هست..
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 0
    استقلال رو به نابودی گشوندن بسه دیگه بابا بریدازچونه هواداران چی میخان
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    همه آنها که بر موج احساسات هوادارن سوار شدند و به ذلت خود برای بازگردندان استرا پولی شیاد، رنگ حمایت از هوادار زدند، همه بازیکنان متوهم و خامی که از راه نرسیده تلویزیون مردم را تحریم میکنند. همه آنها که در مواجهه با مشکلات تیم و تحلیل ریشه ای آن به دام دشمنان پنهان در هیاهوی مجازی افتاده و چاله را عمیقتر کرده اند ، همه مقصرند. مشکلات استقلال نه در جلسه مدیران بلکه در جلسه نمایندگان واقعی هواداران حل خواهد شد.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 2
    این بی غیرتا ارزش پول دادن ندارن اون وقط سر ما هواداران منت میزارن
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 2
    مایع ننگن این تازه بدوران رسیده ها
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 1
    وقتی لی لی به لالای این بچه سوسولها میذارن و میلیارد میلیارد پول بیت المال رو تو حلقوم اینها میریزن باید هم این جوری بشه.
  • علی خان IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 2
    بی فرهنگی تا کجا اینا چرا پاچه میگیرن ، بجای پول دادن به اینا یکم هم فرهنگ و آداب یادشون بدید. البته از افرادی که بهترین تفریح زندگی شون قلیون کشیدنو پز پشت فرمون با یکی مثل خودشون بودن چه انتظاری داریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس