کد خبر 1123782
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
پیروانی: بازی با پاختاکور یک بازی فینال دیگر است/آماده پیروزی هستیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بعد از رقیب شدن با پاختاکور، گفت: پاختاکور تیم خوبی است و آماده پیروزی در این بازی هستیم.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که پرسپولیس در این مرحله با پاختاکور ازبکستان رقیب شد.

افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس بعد از این قرعه کشی، گفت: همه تیم های حاضر در ایم رقابت ها قوی هستند اما ما تلاش می کنیم تا به فینال این رقابت ها برسیم. دوباره می گویم هر 4 تیم راه یافته تیم های قدرتمندی هستند. ما پرسپولیس قهرمان ایران هستیم و آماده این بازی هستیم.

وی افزود: بازی با السد را شما دیدید که بازی خوبی انجام دادیم. بازی با پاختاکور هم یکی از دیگر از بازی های فینال ماست. ان شا الله در این بازی هم پیروز می شویم و به فینال این رقابت ها نزدیک می شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • omission IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 0
    بهترین قرعه کشی نبود نمی‌دونم بعضی ها چی فکر می‌کنم اخه با تیم‌های عربستانی که تو گروهشون اول شدن بازی کنیم بهتره یا یا تیمی که تو گروهش سوم شده و با چاشنی شانس اومده بالا ضمنا استقلال وقتی نمیتونه الشرطه جنگ زده رو ببره چه توقعی دارین که بیاد پاختاکور ببره ضمنا اصلا تو حمله خوب نیست پاختاکور و صددر صد ما بیشتر حمله می‌کنیم فقط کافیه یخرده دقت داشته باشن مهاجم ها این پاختاکور ۳۰٪السد هم نیست تو بازی دیشب
  • مسعود IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    بحث قدرت تیمی فقط نیست یه سری تیما با سبک بازیشون نمی تونن از پس یه سری تیما بر بیاند در صورتی که ممکنه بتونند تیمای بهتر رو شکست بدن. البته تیمی که بخواد قهرمان بشه باید بتونه پاختاکورم شکست بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس