کد خبر 1123599
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
بیمار روانی مطب دکتر را آتش زد

مرد بیمار وقتی برای ویزیت به مطب پزشک خود در یکی از خیابان‌های شیراز رفته بود مطب او را به آتش کشید.

به گزارش مشرق،  سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در تشریح این خبر گفت: این مرد بیماری اعصاب و روان داشته و برای ویزیت به مطب پزشکی در بلوار زند نبش خیابان صورتگر ساختمان کیمیا که مرکز درمانی بیماران اعصاب و روان است رفته بود، اما وی به دلیل نامعلومی با پزشک خود درگیری لفظی پیدا کرد و ناگهان در اقدامی عجیب بخشی از ساختمان را به آتش کشید و فرارکرد. وی با بیان این که مأموران انتظامی در پی دستگیری این فرد هستند افزود: با تلاش مأموران آتش‌نشانی، آتش خاموش و امنیت برقرار شده و به هیچ کسی آسیبی وارد نشده است.

سرهنگ حمید افرامن، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس نیز در این باره گفت: این مرد ۳۲ ساله صبح دیروز مطب پزشک خود را با بنزین آتش زد، البته هنوز علت اصلی این رخداد مشخص نیست، اما این فرد شناسایی شده و تحت تعقیب است و دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد. پزشک این فرد که مطب او به آتش کشیده شده است اعلام کرده که این فرد از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد. افرامن بیان کرد: این رخداد تلفات جانی نداشته، اما براساس نظر کارشناسان به ساختمان خسارت زیادی وارد شده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    10 1
    درسته که می فرماییدبیماری اعصاب روان داشته ولی انقدر عقلش سرجاش بوده که بنزین تهیه ومطب به اتیش بکشه..دیوانه اگربود که بستریش میکردند وانقدر هم عقلش سرجاش بوده که به عقلش رسیده که باید فرار کنه..پس باید دستگیرش کرد وبه سزای عمل زشتش رساند حتما میخواسته خارج ارنوبت ویزیت بشه ..کارناپسند وضرروزیان به دیگرون کاریست خلاف قانون وعرف وجامعه به هردلیلی که باشه...
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      5 0
      دقیقا! فردا همه قاتل ها میگن افسرده بودم که طرفم زندست کشتمش!
  • جمشید NL ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 4
    روانی اون پزشکه که میدونسته مشکل بیمارش چیه و ازش پول خواسته. بار آخرتون باشه از بیماران اعصاب و روان حق ویزیت بخوایین.
    • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      5 0
      اون وقت پزشکان اعصاب و روان با چی زندگی کنن، حتما بعد از ظهرها برن اسنپ کار کنن؟:)
  • GB ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 0
    چرا ساختمانها هنوز به افشانه آب مجهز نیستن؟!
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 1
    بعضی دکترهای اعصاب حقشون خودشون رو هم آتش بزنند مطب که سهله.!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 1
    حقش بود مطبش آتش بگیرد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 1
    شخصی از اقوام هم پارکینسون داشت هم بیماری اعصاب یک روانپزشک خوب بغیر از داروی پار کینسون داروی اعصاب هم نوشته بود وحالش خوب بود وزندگی می‌کرد. دکترش را عوض کرد دکتر جدید گفت داروی اعصاب نخور پار کینسون کافیه... چشمتان روز بد نبیند حالش بد شد ومشکلات شدید برای خانواده ش پیش آورد بخاطر تشخیص اون دکتر که گفت داروی اعصاب نخور بخاطر این گفتم بعضی دکترهای اعصاب حقشون خودشون رو هم آتش بزنند مطب که سهله.!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس