ترامپ - کراپ‌شده

روزنامه آمریکایی بر اساس اسناد و مدارکی به دست آورده است گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ فقط ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه نیویورک طی یک گزارشی تحقیقی و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است گزارش داد که دونالد ترامپ در سالی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است فقط ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است.

این گزارش افزود: ترامپ در ۱۰ سال از ۱۵ سال گذشته هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است و علت آن نیز این بوده است که به سازمانهای مالیاتی گفته بوده که بیشتر از پولی که به دست آورده است ضرر کرده است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ که به دشت از پرونده های مالیاتی خود محافظت میکند و تنها رئیس جمهور معاصر است که پرونده های مالیاتی خود را علنی نکرده است در سال اول ریاست جمهوری خود(۲۰۱۷) نیز فقط ۷۵۰ دلار به حکومت فدرال مالیات داده است.

اطلاعات مالیاتی ترامپ که از بررسی داده های دو دهه اخیر به دست آمده است درحالی از سوی نیویورک تایمز افشا شده اند که تنها چند هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین فقط دو روز تا اولین مناظره انتخاباتی باقی مانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    امکان پذیر نیست که بشه صحت چنین خبری رو تایید کرد چون حتی مجلس نمایندگان قادر نیست به امور خصوصی مثل مالیات عبور کند.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      0 0
      واقعأ شما یک همچین خزئبلاتی رو باور میکنین؟ اونجا کارنامهٔ هرکی رو بخوان چندرغاز میزارن کف دست یکی تا فیهاخالدون طرفو براشون در میاره، اینها تو فیلمه که میگن نمیشه گلم!!!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    بازم خوبه مالیات داده ، هر چند شندرغاز ، مسئولین و مدیران ایرانی که به زور هم مالیات نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس