به گزارش مشرق، فرشاد مهدی‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: شرکت‌های هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمت‌ها را کاهش داده‌اند و نه فاصله‌گذاری در صندلی‌ها را رعایت می‌کنند.

در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کرده‌اند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری می‌کنند.

به این می‌گویند تکریم مشتری.

پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    4 0
    کی تو این مملکت به فکر مردمه هیچکس همه فکر جیب خودشونن
  • همتی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 0
    بله از جمله هواپیمایی که اوایل ماسک میداد ولی بعد گذشت یک ماه آن را هم حذف کرد ضمن اینکه اولین هواپیمایی بود که پذیرایی را حذف کرده.
  • ... IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    بله فقط بلدن خوب پول بگیرن نه پذیرایی نه هیچی کلی هم یه سفر کوتاه را پول میگیرن
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    سلام فقط از رعایت بهداشت برای حفظ از کرونا فقط وفقط حذف عصرانه و غذا را رعایت می کنند آیا فاصله اجتماعی را نباید رعایت کنند اگر مسلمان نیستید انسان که هستید فقط به فکر منافع و جیب شرکتهای هواپیمایی شده است متاسفانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس