کد خبر 1123128
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی رکورد زد

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز شنبه گزارش داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به ۸۲۲۰ نفر افزایش داشته که رکورد بیسابقه‌ای به شمار می‌آید.

به گزارش مشرق،   وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی خبر داد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۲۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با توجه به این افزایش بی‌سابقه مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی، تعداد کل مبتلایان در سرزمین‌های اشغالی به بیش از ۲۲۶ هزار نفر افزایش یافته است.

در حال حاضر ۷۲۸ نفر از مبتلایان به کرونا در سرزمین‌های اشغالی در شرایط وخیم قرار داشته و تعداد قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۴۱۷ نفر رسیده است.

روزنامه هاآرتص امروز در مطلبی نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شخصا مسئول عدم آمادگی سیستم بهداشتی اسرائیل برای مقابله با کروناست.

 در گزارش این روزنامه آمده است که نتانیاهو تا پیش از شیوع ویروس کرونا، بر آماده‌سازی سیستم بهداشتی برای مواجهه با شرایط اضطراری اهمیتی نمی‌داد.

در همین حال طبق یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی اندیشکده صهیونیستی «دموکراسی»، بخش قابل توجهی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی اعتماد خود را به نتانیاهو در این باره که او بتواند مدیریت شیوع کرونا را به خوبی انجام دهد، از دست داده‌اند. بنابراین نظرسنجی فقط ۲۷ درصد سؤال‌شوندگان گفته‌اند که نتانیاهو را شایسته این کار می‌دانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    طفلیها مردم محصور فلسطین رو یاد کنین که سالهاست از همه چیز دور افتادن. باید خودشون به فکر خودشون باشن و حمایت و پناهی جز خدا ندارن. این صهیونیستها که دنیا به کامشونه!!!!!!!! زمین مفت، امکانات مفت. حالا جدا ناتانیاهوی مفت خورشون چمدان لباس کثیف میبره آمریکا، کارگرای کاخ سفید براشون مجازی بشورن؟؟؟! یعنی آدم چقدر ذاتا مفت خور و نانجیب میتونه باشه!!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس