نصرتی: پرسپولیس از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با عملکرد خوب در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرد.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی با اشاره به برتری ۴ بر صفر پرسپولیس برابر الشارجه امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در این بازی فوق العاده بود و توانست خیلی زود به گل برسد این موضوع به تیم خیلی کمک کرد و در نهایت هم برد قاطع و دلچسبی به دست آمد.

بیشتر بخوانید:

تاریخچه بازی‌های پرسپولیس و السد

وی افزود: پرسپولیس به خوبی الشارجه را آنالیز کرده بود و از نقاط ضعف این تیم شناخت خوبی داشت. بازیکنان هم در زمین وظایفشان را که کادر فنی به عهده آنها گذاشته بود به خوبی انجام دادند و نتیجه‌اش هم کسب این پیروزی قاطع و دلچسب بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در مجموع پرسپولیس در این مسابقات با این نتایج خوبی که به دست آورد از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد. تیم‌های شهرخودرو و سپاهان با بدشانسی حذف شدند اما من به استقلال هم تبریک می‌گویم که توانست با نتیجه خوبی به مرحله پلی‌آف راه پیدا کند تا ایران دو نماینده در مرحله حذفی داشته باشد.

نصرتی در مورد دلایل موفقیت پرسپولیس در این مسابقه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تیم تغییراتی داشته و برخی بازیکنان به تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شدند اما هماهنگی آنان واقعا مثال زدنی و خوب است و جای تقدیر دارد. پرسپولیس هم در حمله و هم در دفاع سازماندهی شده بازی می‌کند و این موضوع مهم‌ترین عامل موفقیت سرخپوشان در این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس از همان بازی اول برابر اتاق تعاون عملکرد خوبی داشت اما رفته‌رفته دیدیم که بازیکنان در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر در زمین ظاهر و هماهنگ‌تر می‌شوند. در بازی مقابل الدحیل هم که پرسپولیس نتیجه را به خاطر اشتباهات پی در پی داوری واگذار کرد، تیم عملکرد خیلی خوبی داشت. با این حال اوج عملکرد خوب پرسپولیس مقابل الشارجه امارات بود که پرسپولیس موفق شد تا چهار گل بزند و ترس را به جان رقبای آسیایی بیندازد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار آتی سرخپوشان برابر السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: السد از تیم‌های خوب آسیا است که بازیکنان خوبی ردارد و فردی مانند ژاوی هدایت این تیم را بر عهده دارد اما پرسپولیس نشان داده که در بازی‌های سخت عملکرد بهتری دارد و امیدوارم مقابل السد هم مانند دوره‌های قبل موفق ظاهر شود.

وی تاکید کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و با توجه به روند صعودی که داشته می‌توان دوباره موفقیت‌های این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا شاهد باشیم و حضور دوباره در مراحل بالا دور از دسترس نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس