کد خبر 1122571
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
حامد لک

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در همین مدت کوتاه توانست انگیزه‌هایش برای حضور در جمع سرخپوشان را ثابت کند.

به گزارش مشرق، برای شروع یک فصل خوب، حامد لک بهترین اتفاقات ممکن را رقم زد و توانست در لیگ قهرمانان آسیا که به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از لیگ برتر است، استارت فوق‌العاده‌ای بزند. او پس از درخشش در دیدار نخست قرمزپوشان مقابل التعاون عربستان، در سه بازی بعدی هم عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و حالا مورد اعتماد هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

عبدی: امیدوارم پرسپولیس، السد را شکست دهد

حامد در چهار بازی گذشته توانست سه بار کلین‌شیت کرده و دروازه‎‌اش را در آسیا بسته نگه‌دارد. تنها گلی که این بازیکن دریافت کرد، در دیدار با الدحیل قطر بود که منجر به شکست تیم شد، اما آن گل هم از روی نقطه پنالتی ثبت شد و نمی‌توان حامد را مقصر اصلی جلوه داد.

به هر حال با توجه به شرایطی که وجود دارد، لک می‌تواند محبوبیت بیشتری در دل هواداران برای خود ایجاد کرده و این راه را با شانس موفقیت بیشتری طی کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • omission IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    8 0
    من به شخصه فكر نمیکردم بعد بيرانوند پرسپوليس دروازه بان مطمئنى داشته باشه ولى حامد لك تمام معادلات بهم ريخت ازش ممنونم انصافا خوب كار كرده تا الان و اميدوارم بازم درون دروازه موفق باشه
  • بنده خدا IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 3
    حامدلک خوبه ولی هنوززوده به پای بیروبرسه این راخودش هم می دونه که بعضی موقع های سوتی می ده پس بایدتلاش بیشتربکنه چون ایجاپرسپولیس
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    آقای حامد لک واقعا عالی بودند هستند وخواهد بودمن ازشون ممنونم وخیلی هم دوستشون دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس