کد خبر 1122501
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
عبدی: پرسپولیس نبض بازی برابر شارجه را در اختیار گرفت/ باید افراد با تجربه در کنار نویدکیا و رحمتی قرار بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر شارجه امارات و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، حسین عبدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس برابر شارجه امارات و صعود سرخ ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان و هواداران پرسپولیس قبل از بازی با شارجه امارات استرس داشتند، اما گل زودهنگام خلیل زاده نوید بازی بهتری از سوی پرسپولیسی‌ها را داد. این بازی بعد از گل اول در اختیار پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید:

تنها نقطه ضعف پرسپولیس از نظر یک کارشناس

عبدی درباره گلزنی عیسی آل کثیر بازیکن جدید پرسپولیس در این بازی گفت: آل کثیر به تدریج پتانسیل خود را نشان داد و یک گل برابر شارجه امارات زد، اما چند موقعیت گلزنی هم از دست داد. به نظرم باید به این بازیکن فرصت داده شود تا خودش را پیدا کند. آل کثیر هنوز به  روند ایده آل خود نرسیده است. اگر او با سایر بازیکنان هماهنگ‌تر شود گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند.  

عملکرد" لک" را باید بعد از چند بازی ارزیابی کنیم 

او درباره عملکرد حامد لک دروازه بان پرسپولیس بیان کرد: این دروازه بان چند عکس العمل خوب در بازی با شارجه داشت. البته  تیم اماراتی هم فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس نیاورد و بازیکنان پرسپولیس جنگنده و بهتر از حریف بازی کردند. به نظرم  با یک بازی نمی‌شود عملکرد "لک" را ارزیابی کرد و باید چند هفته بگذرد تا درباره این دروازه بان صحبت کنیم.  

امیدوارم پرسپولیس، السد را شکست دهد

عبدی درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر السد قطر اظهار کرد: اگر بازیکنان پرسپولیس همانند بازی با شارجه مالکیت توپ را در دیدار بعدی در اختیار داشته باشند و تفکرات کادر فنی  را به خوبی  اجرا  کنند در آن صورت می‌توانند تیم السد قطر را شکست دهند. البته هر اتفاقی در روز بازی ممکن است رخ بدهد و نمی‌توانیم نتیجه این بازی را پیش بینی کنیم.

تغییرات در کادر فنی باعث ناکامی شهر خودرو و سپاهان در آسیا شد 

کارشناس فوتبال درباره حذف تیم‌های شهر خودرو و سپاهان از آسیا گفت: شرایط مدیریتی و تغییرات در کادر فنی باعث شد که تیم‌های شهر خودرو و سپاهان در آسیا به موفقیت نرسند. بازیگری و مربیگری با یکدیگر متفاوت است و اگر نویدکیا و رحمتی تجربه بیشتری داشتند شاید سپاهان و شهرخودرو به مرحله بعدی صعود می‌کردند. تیم سپاهان آخرین بازی خود را پیروز شد، اما شهر خودرو فقط یک تساوی کسب کرد. 

عبدی درباره اینکه مخالف سرمربیگری نویدکیا و رحمتی است، بیان کرد: من مخالف این موضوع  نیستم، اما به نظرم باید افراد با تجربه در کنار نویدکیا و رحمتی قرار بگیرند.  

کارشناس فوتبال درباره عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال در آخرین دیدار خوب بازی کرد و توانست به مرحله بعدی صعود کند. البته تیم الاهلی عربستان  از گروه خود بالا آمده بود و امتیاز بازی با استقلال برای این تیم مهم نبود.  

عبدی در پایان درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در آسیا خاطر نشان کرد: هر چه از بازی‌های مرحله گروهی گذشت تیم‌های ایرانی هم بهتر شدند. ۵۰ درصد از نمایندگان ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند. در مجموع عملکرد خوبی را از تیم‌های ایرانی در آسیا شاهد بودیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس