همکاری بانک دانمارکی با دویچه بانک آلمان در پولشویی 600 میلیون دلاری - کراپ‌شده

رسانه‌های دانمارکی اعلام کردند: دانسک بانک دانمارک، از طریق شعبه خود در لیتوانی به دویچه بانک آلمان در پولشویی ۶۰۰ میلیون دلاری کمک کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، رسانه‌های دانمارکی گزارش دادند که دانسک بانک این کشور، بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ در نقل و انتقال ۶۰۰ میلیون دلار پول مشکوک به دویچه بانک آلمان کمک کرده‌ است.

سه رسانه‌ دانمارکی با استناد به اسناد فاش شده از دویچه بانک آلمان مدعی هستند که این دو بانک آلمانی و دانمارکی با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

رسانه‌های دانمارکی می‌گویند، اطلاعات به دست آمده در قالب رسوایی موسوم به فینسن حاکی از آن است که دویچه بانک آلمان معادل ۴ میلیارد کرون دانمارک در شعبه لیتوانی دانس بانک نقل و انتقال پول انجام داده است.

دویچه بانک آلمان در این خصوص اظهار نظر نکرده اما دانس بانک اعلام کرده است، با توجه به تحقیقاتی که از سوی مقامات در این زمینه رو به انجام است نمی‌تواند در این باره اظهار نظر کند.

در سال ۲۰۱۷ دویچه بانک به خاطر تخلفات مشابه ۴۲۵ میلیون دلار به آمریکا پرداخت کرده بود.

در آن زمان دویچه بانک متهم بود که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵، ‌۱۰ میلیارد دلار پول از روسیه خارج کرده است.

مقامات آمریکایی و برخی دیگر از کشورها هم اکنون در حال بررسی نقش دویچه بانک آلمان در یک پولشویی بزرگ در استونی هستند که در قالب آن ۲۰۰ میلیارد یورو پول مشکوک از طریق شعبه دانسک بانک برای دویچه بانک پولشویی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 1
    وزیر برجام نظری ندارد
  • DE ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    مقامات FATF چندی است همگی فوت کرده اند و بدین دلیل واکنشی نشان نداده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس