کد خبر 1122365
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
به روز رسانی/ گل محمدی: الدحیل مدعی قهرمانی آسیا است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شدیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر شارجه اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شدیم. خیلی به موقع گل زدیم و شروعی طوفانی و خوب داشتیم.

وی افزود: در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و این موضوع کارمان را راحت کرد. در ادامه با کم نکردن فشار توانستیم به گل های بیشتری برسیم. فکر می‌کنم ذهنیت بازیکنان در این دیدار بسیار عالی بود و انگیزه‌ای که از خودشان نشان دادند، فوق‌العاده بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از تک‌تک بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا فشار خیلی زیادی را به دلیل نزدیکی مسابقات و برخی مصدومیت‌ها متحمل می‌شوند. یکی دو بازیکن با مصدومیت مقابل شارجه بازی کردند و یکی از بازیکنان‌مان هم با پای شکسته بازی می‌کند. این مسائل واقعاً قابل احترام است.

بیشتر بخوانید:
 

برنامه دیدارهای استقلال و پرسپولیس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

گل‌محمدی ادامه داد: به تک‌تک بازیکنانم خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. آنها باعث افتخار تیم و هواداران ما هستند و به خاطر اینکه توانستند دل هواداران را شاد کنند، از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم. هواداران هم در این چند روز از طریق راه‌های مختلف مانند فضای مجازی به ما انرژی مثبت داده و کمک کردند. آنها با احساس برد ما را به زمین فرستادند. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه هم موفق باشیم.

وی درباره تاکتیکی که برای به ثمر رسیدن گل‌های پرسپولیس استفاده شد، گفت: آنالیز خوبی نسبت به حریف داشتیم و باید از گروه آنالیزمان تشکر کنم. گل‌هایی که به ثمر رساندیم از روی کارهای تمرینی بود؛ هرچند زیاد فرصت تمرین نداشتیم اما این مسائل را به بچه‌ها گوشزد کردیم و انصافاً بچه‌ها هم توانستند دستوراتی را که به آنها داده بودیم به خوبی عمل کنند. فکر می‌کنم تمرکز بالای شاگردانم در طول بازی دیدنی بود و همه آنها با تمرکز و انرژی بالا بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل تغییر سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا و بازی نکردن آنها مقابل شارجه گفت: تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند. آنهایی که کمتر بازی کرده یا اصلاً بازی نکرده‌اند هم لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارند. فشردگی مسابقات سبب می‌شود مربیان تغییرات بیشتری در ترکیب به وجود آورند و این موضوع طبیعی است. به هر صورت با توجه به اینکه باید هر سه روز یک بار بازی کنیم، باید انرژی تازه‌ای به تیم بدهیم و حتی بازیکنان زیادی را تعویض کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آبی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    4 5
    کدام انسان با پای شکسته قادر به راه رفتن است چه برسد به فوتبال بازی کردن. آقای گل محمدی، لطفا به این گزافه گوییها پایان دهید. موقع باخت داور و..... مقصرند و موقع پیروزی هم با گزافه گویی و حرفه‌ای سوپرمنی شما همراه است.
    • سردار IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      4 5
      بله غیرت داشته باشی میتونی
    • رضا DE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      1 3
      تو چرا میسوزی کیسه کش
    • سعید IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      0 1
      تو نادان که نمیدونی منظورش چیه بهتره حرف نزنی . منظورش عیسی ال گثیره که با انگشت شکسته بازی کرد فقط بلدید عقده بازی دربیارین . پرسپولیس سروره کیسه #
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    4 4
    یحیی چیپ محمدی وقتی میبره:بازی رو بردیم. یحیی چیپ محمدی وقتی میبازه:دستهایی در کاره تا استقلال قهرمان بشه.!
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    4 4
    به این سرمربی ایرانی افتخار میکنیم
  • ح IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 2
    بتو چه کیسه کش ،کجات اتیش گرفته؟؟بیغیرتی ومزدوری امثال تو حدومرز نداره ک تحمل نداری ببینی یه ایرانی چه قرمز وچه آبی،حتی با پای شکسته هم بازی میکنه..امثال تو استقلالی هم نیستین فقط البانی نشینای مزدوری هستین ک هرررجایی سرک میکشین
    • آبی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      1 2
      انشالله در مقابل السد شکست خواهید خورد.و بعد از آن شما لنگی ها و آقای گل محمدی شروع کنید به جوسازی و فرافکنی جهت توجیه نمودن . داور، تماشاگر، دشمن، استقلال و زمین و زمان را مقصرباخت نمایید.
    • لنگی IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      4 1
      شما لنگی ها هنوز بخاطر آن 6 تایی که یک ماه پیش خوردید درد می کشید.
    • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      1 0
      این لنگی مرزهای توهمو جابجا کرد.ناموسا چی میزنی؟
  • رسول NL ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 1
    ما استقلالیها هیچ وقت دوست نداریم این لنگی ها پیروز بشن خدا کنه به السد ببازین
    • سعید IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      0 1
      تو که عددی نیستی کیسه کش .‌پرسپولیس همیشه برنده است . پرسپولیس سرور کیسه کشا#
    • Jb IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      0 3
      دوستان من به عنوان یک استقلالی دیشب با هر گل پرسپولیس کلی خوشحال میشدم. واقعاً از برخی طرفداران دو تیم که در مسابقات برون مرزی هم بحث های غیر منطقی دارن متاسفم. اینجا بحث ایران و ایرانی است،کمی تعصب ملی؟؟؟!!!!
  • علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    استقلال و پرسپولیس الکی خوشحالی میکنن. این تیم‌ها در حد تیمهای دسته 2 کشورن. حالا صعود هم که بکنن. در مقابل تیم‌های شرق آسیا مثل..... میتپن تو گل
  • حمیدرضاقاسمی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 1
    تو این بازیها قرمز وآبی نداره اسم داره اونم ایران ببریم میگن تیم ایرانی برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس