کد خبر 1122119
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
آخرین آمار جهانی کرونا/ عبور شمار مبتلایان از ۳۲ میلیون نفر +جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۳۲ میلیون و ۱۰۱ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا-کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۲ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۶۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۸۲ هزار و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۳میلیون و ۶۸۲ هزار و ۴۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۱ هزار و ۶۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۶ هزار و ۵۹۳ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۶ هزار و ۵۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۱۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۱ هزار و ۱۷۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۴۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۸۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۹ هزار و ۶۵ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، کلمبیا، پرو، مکزیک و اسپانیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۱۲۲ هزار و ۲۴۱، ۷۸۴ هزار و ۲۶۸، ۷۸۲ هزار و ۶۹۵، ۷۱۰ هزار و ۴۹ و ۶۹۳ هزار و ۵۵۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آفریقای جنوبی با ۶۶۵ هزار و ۱۸۸ و آرژانتین با ۶۶۴ هزار و ۷۹۹ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۴میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۸۷، ۴میلیون و ۳۹۸ هزار و ۹۰۷ و ۳میلیون و ۹۹۲ هزار و ۸۸۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس