آخرین مهلت داوطلبان برای اصلاح سهمیه های کنکور 99

داوطلبان کنکور سراسری امسال برای اصلاح سهمیه های خود در کنکور، فقط تا پایان امروز وقت دارند و اصلاحیه های انجام شده تا ۵ مهرماه ۹۹ به سازمان سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می شود.

به گزارش مشرق، داوطلبان کنکور سراسری امسال برای اصلاح سهمیه های خود در کنکور، فقط تا پایان امروز وقت دارند و اصلاحیه های انجام شده حداکثر تا ۵ مهرماه ۹۹ به سازمان سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می شود.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان کنکور سراسری در صورتی که مغایرتی در سهمیه (برای متقاضیان سهمیه ایثارگران) مشاهده می کنند یا درخواست اعمال سهمیه ایثارگران را دارند، لازم است حداکثر تا ۲ مهرماه ۹۹ به ارگانهای مربوط (محل تشکیل پرونده ایثارگری) مراجعه و موضوع علت عدم تأیید سهمیه یا درخواست اعمال سهمیه را پیگیری کنند. 

در صورت تأیید نهایی سهمیه آنان توسط ستاد کل ارگان ذیربط در تهران و ارسال مشخصات متقاضیان حداکثر تا ۵ مهرماه ۹۹ به این سازمان، سهمیه آنان برای مرحله گزینش نهایی اعمال خواهد شد در غیر این صورت بعد از تاریخ مذکور اقدامی در خصوص اعمال سهمیه ایثارگران به عمل نخواهد آمد و این متقاضیان با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس