کد خبر 1121820
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
سهام عدالت

فرهانیان، مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی از اتمام فرآیند درج نمادهای شرکت های استانی خبر داد و گفت: در خرید و فروش سهام عدالت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمدجوادفرهانیان درباره ثبت نمادهای شرکت های استانی گفت: عملیات درج نمادهای شرکتهای استانی به پایان رسیده است و پس از رعایت قانون بازار سرمایه این شرکت‌ها معامله پذیر خواهند بود. مردم می‌توانند در صورت تمایل به انتخاب روش غیر مستقیم پس از سجامی شدن و دریافت کد معاملاتی از طریق این شرکت‌ها اقدام به فروش یا خرید سهام کنند.

بیشتر بخوانید:

سهام عدالت بازدهی بیشتری از ملک و طلا دارد

وی افزود: گروهی قبل از راه اندازی سامانه سجام موفق به دریافت کد معاملاتی شده‌اند و تاکید ما سجامی شدن تمامی معامله گران و انجام خرید و فروش با کد یکپارچه است. زیرا به دنبال پذیرفته شدن شرکت های استانی و سجامی شدن مردم، معامله‌گران می‌توانند از مزایای مرتبط با توزیع سود و برگزاری مجامع مختلف برخوردار شوند.

مدیر توسعه و برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی درخصوص بی نتیجه ماندن فروش مستقیم سهام گفت: مردم برای رفع این مشکل باید از کارگزار خود و یا بانک مسئول در قبال فروش سهام، درخواست گزارش کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، معامله‌گران می‌توانند از طریق تلفن گویا ۱۵۶۹ نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند.

وی افزود: علت این اتفاق عدم هماهنگی در دو نظام پرداخت کارگزاری و بانکی است و مردم آگاه باشند که به محض اجرا شدن سفارش ها، تمامی مبلغ حاصل در اسرع وقت به حساب معامله‌گران واریز می‌شود و هیچ مبلغی در حساب کارگزارن و بانک ها نمی‌ماند. حدود ۱۱۵۰۰ میلیارد تومان سهام عدالت تا به این لحظه به فروش رسیده و اطلاعات این جابه‌جایی‌ها در شرکت سپرده گذاری ثبت شده است و محدویت و ممنوعیتی در خرید و فروش سهام وجود ندارد. البته ما از مردم درخواست کرده ایم تا معاملات خود را با درایت انجام دهند تا در آینده موجب ضرر و پشیمانی نشود.

فرهانیان با اشاره به تقسیمات بازار گفت: بازار به دو بخش بازار سرمایه و بازار معمولی تقسیم شده است و از مردم می‌خواهیم تا درگیر اخبار بازار معمولی نشوند. به سهامداران پیشنهاد می کنم در صورتیکه نیاز به فروش فوری سهام عدالت خود ندارند با کسب اطلاعات و آگاهی از حقوق خود، اقدام به انجام معاملات کنند.

منبع: سایت خبری بازار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    4 0
    آقا من الان حدود ۲ ماه سهاممو از طریق کارگزاری مفید واسه فروش گذاشتم . خبری از فروشش نیست
  • بیگی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    باز دروغ فروش سهام عدالت
  • محمد IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام.. باز هم دردسر.. هنوز روش مستقیم رو درست نکردن غیرمستقیمها هم اضاف کردن.. خدارحم کنه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس