کد خبر 1121732
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
قول پزشک پرسپولیس به رساندن «رسن» به دیدار الشارجه

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه بازیکن عراقی این تیم از ناحیه زانو احساس درد می‌کند، گفت: قول می‌دهیم که «بشار رسن» را به دیدار الشارجه امارات برسانیم.

به گزارش مشرق، «علیرضا حقیقت» در خصوص وضعیت پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، بیان داشت: با تلاش تیم پزشکی سعی داشتیم تا بهترین ریکاوری را برای بازیکنان در نظر بگیریم اما همانطور که می‌دانید، نزدیکی دیدارها از نظر زمانی این کار را مشکل کرده و آسیب‌دیدگی‌های عضلانی یک موضوع جدانشدنی از ورزشکاران در این شرایط است.

وی تصریح کرد: رسن در ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کرد و ما به دلیل اینکه او را از دست ندهیم، روش‌های تشخیصی را برای او انجام دادیم و به محض اینکه جوابش بیاید، وضعیت او را اعلام خواهیم کرد. تیم پزشکی همیشه قول می‌دهد که بازیکنان را به بازی برساند و ما هم در مورد بشار این قول را می‌دهیم.  

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس هنوز جا نیفتاده است/ بازیکنان ایرانی نیمه‌حرفه‌ای هستند

پزشک پرسپولیس افزود: چند مصدوم داریم. «عیسی آل‌کثیر» که در جریان دیدار با التعاون دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه انگشت پا شده بود و با توجه به نیازی که تیم به او داشت،  تمهیدات پزشکی در خصوص او در نظر گرفتیم و او را به بازی الدحیل رساندیم و سعی ما بر این است که او در بازی آینده نیز در اختیار تیم باشد.

حقیقت ادامه داد: «سعید آقایی» نیز در دیدار التعاون از ناحیه عضله کشاله ران آسیب دید و موارد تشخیصی در اسرع وقت انجام شد. کادر پزشکی در حال کار کردن بر روی اوست و امیدوارم تا بازی آینده آقایی را در اختیار تیم بگذاریم.

وی گفت: قبل از اینکه وارد قطر بشویم، تست کرونا را ۲ مرتبه و به فاصله سه روز گرفتیم که خدا را شکر این تست‌ها منفی اعلام شد و در بدو ورودمان به این کشور نیز از اعضای باشگاه تست گرفته شد و مشکلی از این بابت نداشتیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات پنجشنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود. سرخپوشان برای صعود از گروه باید این تیم اماراتی را شکست دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shahla IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    ای کاش مثل بشار غیرت داشتند بازیکنان پرسپولیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس