کد خبر 1121475
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
عکس/ جلسه هیات دولت و مقاومت روحانی در برابر آمریکا و ماسک! - کراپ‌شده

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که این سند را اجرایی کنیم.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز (سه‌شنبه یکم مهر) بعد از حضور در کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش است که من در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کردم که ما نمی‌توانیم بگوییم سند تحول یک برنامه است در کنار سایر برنامه‌ها.

بیشتر بخوانید:

حاجی میرزایی: وضعیت فنی و حرفه‌ای در کشور مطلوب نیست

وی افزود: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که سند تحول را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید:

شرط وزیر آموزش‌وپرورش برای برگزاری کلاس‌های حضوری

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در کمیسیون آموزش مجلس گزارشی را از اقداماتی که از بدو ابلاغ سند تحول در آموزش و پرورش در دوره های مختلف و وزرای مختلف انجام شده ارائه کردیم. ضمن اینکه گزارشی هم در دوره فعلی ارائه کردم.

حاجی‌میرزایی گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس نقطه‌نظراتی درباره سند تحول آموزش و پرورش داشته و نظرات‌شان را اعلام کردند و ان‌شاءالله ادامه مباحث در جلسات بعد پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    منظورش همون سند 2030 هست دیگه.!؟
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    با كدام نيرو و معلم!؟؟؟ بدنه اموزش و پرورش از نيرو ي متخصص و رسمي و مطمئن خالي شده ! چطور ادعاي اجراي سند تحول هستيد؟با نيروهاي موقتي خريدخدماتي؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس