نصرتی: نفوذ قطری‌ها در آینده ضربه‌های بزرگتری به فوتبال آسیا می‌زند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که نفوذ قطری‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند به تیم‌های دیگر ضربه‌های بزرگتری بزند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر، تصریح کرد: بازی متعادلی بود. قطری‌ها با پنالتی که بدست آوردند، توانستند سه امتیاز را کسب کنند. پرسپولیس نیز موقعیت‌هایی داشت اما تبدیل به گل نکرد. الدحیل با باهوشی چند بازیکن خود توانست بهره بهتری از فرصت‌هایش ببرد.

وی در خصوص داوری این دیدار خاطرنشان کرد: پنالتی که به ضرر پرسپولیس گرفته شد مشکوک بود اما کارشناسان داوری در این خصوص بهتر می‌توانند نظر دهند. در صحنه‌ای هم که در دقایق آخر توپ به دست «معز علی» برخورد کرد، تا جایی که من می‌دانم و قوانین می‌گوید، این صحنه پنالتی نبود و داور درست تصمیم گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بخشش «مهدی بن‌عطیه» مدافع تیم الدحیل که ۲ ساعت مانده به شروع بازی محرومیتش بخشیده شد، عنوان داشت: واقعا این موضوع خیلی عجیب بود. قطری‌ها با نفوذی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند، می‌توانند از این موضوع استفاده کرده و حتی قوانین را نیز نقض کنند. نفوذ قطری‌ها در آینده نیز می‌تواند ضربه‌های بزرگتری به فوتبال آسیا بزند.

نصرتی درباره دیدار بعدی سرخپوشان مقابل الشارجه امارات گفت: پرسپولیس می‌تواند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. حالا که الشارجه ۶ گل به التعاون زده ما نباید بگوییم که از پیش بازنده هستیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات پنجشنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود. سرخپوشان برای صعود از گروه باید این تیم اماراتی را شکست دهند و در صورت تساوی باید منتظر نتیجه دیدار التعاون و الدحیل باشند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    حرف مفت نزن بابا تیمت باخته اینده را وسط نکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس