کد خبر 1121124
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

به گزارش مشرق، صفحه توییتر برنامه تلویزیونی بدون توقف نوشت: ادعای آزادی بیان غربی ها در این حد است که حتی توان شنیدن پاسخ سوالات و شبهات مربوط به سپاه، توسط سردار نقدی را هم ندارند. او معاون هماهنگ کننده سپاه است. استوری و پستهای مربوط به برنامه سردار نقدی، حذف شده و پیج رسمی بدون توقف با اخطار از سوی اینستاگرام رو به رو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 7
    برادر من شما نباید عکس های اشخاص تحت تحریم رو توی اینستاگرام بذارید به صورت خودکار سیستم عکس رو فلان شخص یا وابسته به فلان ارگان تحریمی تشخیص می دهد و شر می شود. اگر مطلب می خواهید بنویسید بهتر است از عکس های معمول استفاده کنید و کلمات کلیدی تحریک کننده ی سیسیتم مانند سپاه و جنگ هم باید تا می شود کم تر استفاده شوند.
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      3 0
      مخالفم
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      7 0
      این کامنت دارد به شما یاد می دهد که چگونه شهروند مطیعی در برابر قوانین اینستاگرام باشید. شماها به جای اتخاذ رویکرد انقلابی در برهم زدن سلطه استکباری در فضای مجازی، رفته اید و به شهروندان مطیع آنها تبدیل شده اید و امثال این کامنت، مسئله را به تحریم ربط می دهند. همان چیزی که طراحان تحریم ها می خواهند. بیدار باشیم .
    • سرباز ابومهدی ،ثار المهندس و ثار السلیمانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 1
      مرگ بر شما مزدوران آمریکایی به شما چه مربوط که عکس چه کسی را پست می کنیم . فکر کنم شما حسودی می کنید چون فرزندان شما قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی پست می کنند اما حتی کودکان و نوجوانان ما عکس سردار سلیمانی ، رهبر ، سپاه ، فرمانده ابومهدی المهندس و رهبر رو پست و در پروفایل خودشون قرار می دهند #مرگ_بر_ازادی_بیان_امریکایی #مرگ_بر_امریکا #سردار_شهید_حاج_قاسم #فرمانده_شهید_حاج_ابومهدی_المهندس #جانم_فدای_رهبر
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 4
    برادر من شما نباید عکس های اشخاص تحت تحریم رو توی اینستاگرام بذارید به صورت خودکار سیستم عکس رو فلان شخص یا وابسته به فلان ارگان تحریمی تشخیص می دهد و شر می شود. اگر مطلب می خواهید بنویسید بهتر است از عکس های معمول استفاده کنید و کلمات کلیدی تحریک کننده ی سیسیتم مانند سپاه و جنگ هم باید تا می شود کم تر استفاده شوند.
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      3 0
      عزیزم راحت باش بگو کلا از اسلام دم نزنیم هیشکی هم "تحریک" نمیشه . کلا انقلاب نکنیم هم بهتره چون بیرو ناز فضای مجازی هم دیگه "شر" نمیشه . خوبه؟
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    4 0
    بنظر شما کدامیک عجیب تر و دارای ارزی خبری است؟ انتظار حزب اللهی ها از اینکه اینستاگرام و تلگرام و توییتر رسانه خبری و محتوای آنها بشود؟ یا حذف محتوای حزب اللهی از توییتر و اینستاگرام و تلگرام و یوتیوب و ...؟ می دانید چرا اینقدر با پررویی حذف می کنند؟ چون جوری شماها را وابسته کرده اند که می دانند از شبکه بیرن نمی روید. برای همین اخطار می دهند و کاملاً حذف نمی کنند. می توانند، اما نمیخواهند که حذف شوید. فقط در حال اقدام برای تغییر رفتار شما و تبدیل شما به شهروندان مطیع هستند. چقدر بگوییم که باید این اشغالگران سایبری را از ایران بیرون کرده، رسانه خود را داشته باشیم و رسانه ی خود را جهانی کنیم؟ حضور "ویژه" در شبکه های دشمن لازم است، اما نه حضور آشکار رسمی برای عملیات روانی وسیع
  • پرورش IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    2 1
    عجیب اینجاست که چرا حذف پست های انقلابی توسط اینستاگرام براتون عجیبه و به عنوان خبر منتشر می کنید...
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      1 0
      این اصلا عجیب نیست چون ادعای آزادی دارند ولی در عمل بر خلاف این هستند و برای این است که پلتفرم خودشان هست و حق حرف زدن به ما نمی دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس