سه دقیقه برای درخشش طارمی کافی بود؛ پیروزی پورتو در گام نخست

تیم فوتبال پورتو نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با برتری سه بر یک مقابل براگا پشت سرگذاشت. «مهدی طارمی» در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و بلافاصله با حرکتی عالی برای پورتو پنالتی گرفت.

به گزارش مشرق، بامداد یکشنبه در هفته نخست لیگ برتر پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه «دراگائو» از براگا میزبانی کرد و در حالی‌که یک گل عقب بود به برتری سه بر یک دست یافت.

ابتدا «کاسترو» در دقیقه ۲۱ برای میهمان گلزنی کرد اما پیش از اتمام نیمه نخست «سرجیو اولیویرا» گل تساوی را به ارمغان آورد و سپس «آلکس ته‌یس» از روی نقطه پنالتی حساب کار را دو بر یک به سود پورتو تغییر داد.

«مهدی طارمی» آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال که اخیرا به پورتو ملحق شده است در این دیدار نیمکت‌نشین بود، اما در دقیقه ۸۷ به جای «خسوس کرونا» وارد زمین شد و خیلی زود توان خود را اثبات کرد.

وی با اولین توپی که دریافت کرد با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه حریف شد و در ادامه مدافع براگا او را با خطا سرنگون کرد تا داور اعلام پنالتی کند. با این اوصاف مهاجم تیم ملی ایران در همان سه دقیقه‌ای که از سوی «کونسیسائو» سرمربی پورتو فرصت بازی کرد، شایستگی خود را نشان داد.

«الکس ته‌یس» کاپیتان برزیلی پورتو که در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد، پشت توپ ایستاد و گل خود و سوم تیمش را به ارمغان آورد تا مدافع عنوان قهرمانی، کارش را در فصل جدید با برتری آغاز کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    11 0
    طارمی جانشین کرونا شد این تیتر رو دیدید باز نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس