کد خبر 1120269
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹
ترامپ

تیم امنیتی ترامپ یک بسته سمی ارسالی برای او را کشف کرد.

به گزارش مشرق،  مسئولان امنیتی آمریکایی بامداد یکشنبه اعلام کردند که یک بسته ارسالی برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده حاوی سم بسیار قوی و مهلک «رایسین» را کشف کرده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی‌اِن‌اِن»، بر روی این بسته دو بار آزمایش انجام شده تا وجود سم رایسین در آن تایید شود. تمام نامه‌های ارسالی برای کاخ سفید پیش از وارد شدن به این مجموعه، در ساختمانی بیرون از محوطه جمع‌آوری و بازرسی می‌شوند.

یک مقام انتظامی آمریکایی به این شبکه گفت که بازرسان مشغول بررسی احتمال ارسال شدن این بسته از کانادا برای ترامپ هستند. سرویس مخفی و اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) در حال حاضر مشغول تحقیق در این باره هستند.

دفتر اف‌بی‌آی در واشنگتن نیز طی بیانیه به سی‌ان‌ان گفت که در حال حاضر هیچ خطری ترامپ یا دیگر مقامات کاخ سفید را تهدید نمی‌کند.

این در حالی است که همزمان امتناع رئیس اف‌بی‌آی از تروریستی خواندن گروه آنتیفا و تأکید بر تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خشم ترامپ را برانگیخته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقدوست IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 2
    امریکا و اسراییل طبق نظر قران طبق عملکرد و شخصیت و تاریخشان استاد دروغ و تحریف هستند و یهودیان چند هزار سال سابقه دروغ و تحریف دارند که بارها و بارها در تمام سوره های قران به عنوان اصلی ترین گناهانشان از ان یاد میشه ، الان موعد انتخابات و برای فریب افکار عمومی در انتخابات ولوم دروغ و صحنه سازی رو گذاشتن رو نقطه جوش ، همینطور هم بر علیه ایران دقیقه ای ی دروغ و صحنه سازی و تحریف میسازنند و با هزاران رسانه و صدها هزار به اصطلاح مجری و خبرنگار و‌کارشناس امریکا اندیش و یهود اندیش این دروغها و مکر و حیله ها را در دنیا گسترش میدهند تا تخم منافع خود را در ذهن افکار عمومی نااگاه بسازند ، این دروغ بسته های سمی دیگه خیلی تابلو و نخ نما شده چون به دفعات زیاد توسط سیاسیون امریکا استفاده شده تا خود را عزیز و محبوب نشان دهند که میخاهند بکشنشان تا جلب توجه و رای کنند مثل صحنه سازی ها و دروغ های علیه ایران ، تا حالا ده ها بار به دروغ اعلام کردن سلاح های ایران به یمن گرفتیم اما انقدر تابلو بود که سازمان ملل و متحدانش قبول نکردند ، چنتا ناو رو زدن گفتن ایران بود یا عملیات های ترور خیالی در اروپا رو توسط ایران کشف میکنند و به بهانه همین اوهام هزاران رسانه تبلیغ میکنه تا جایی به منافع ایران خسارت بزنند یا تحریمش کنند ، این سیاستهای غرب فرهنگ و عادتشونه و روزی صدها مورد ان را بر علیه دیگران شاهدیم اما تا مردم نااگاه هستند و رسانه ها بر علوم دروغ و تحریف و مکر و حیله و روانشانی و فریب مسلط و حرفه ای هستند شاهد این رفتار کثیف و شیطانی انها هستیم اگر بخاهید مستند و با استدلال انها را بیرون بکشید متوجه خواهید شد اصل تمام مواضع و کلمات و جملات و سیاستها و رفتار و اهداف غرب و مخصوصا امریکا بر پایه دروغ و تحریف و صحنه سازی و وقایع خیالی و ساختگی برای مردم ساده طراحی میشه و پیش میره و بخش زیادی از مردم متوجه ان نمیشوند و فریب میخورند
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 2
    امیدواریم به انتخابات نرسه وبه درد بی درمون گرفتاربشه ویا ترور بشه با اون پا قدم نحس وشومش دنیارا به آشوب کشیدند!
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    اره طرف خیلی باید احمق باشه که همچین کاری بکنه چون جشم بسته معلومه که آن توسط خود ترامپ بازنخواهدشدواز سدهای امنیتی زیادی باید ردبشه !خخخخ فکر کنم این یک جوک بود تا یک ادعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس