کد خبر 1120035
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
بورس نمایه

بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمد خبری‌زاد در رابطه با بازار سهام بیان کرد: بازار امروز با عرضه زیاد آغاز به کار کرد و بعد از مدتی به دلیل تخلیه شدن این هیجان فروش دوباره تقاضا به سهم‌ها بازگشت، ارزندگی بازار با توجه به قیمت دلار و نرخ‌های جهانی به سهامداران ثابت شده و بازار با رشد سهم‌های دلاری شروع به رشد کرد و احتمالا بازار همین روند صعودی را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

یک عرضه اولیه دیگر در راه بورس

این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار گفت: بازار در سه چهار ماه اخیر اصلا دست حقوقی‌ها نبوده و ۸۵ تا ۹۰ درصد خرید دست حقیقی‌های بازار بوده است. ارزش کل معاملات حقوقی در سه هفته اخیر ۴۰ هزار میلیارد تومان بوده و حقوقی‌ها از این عدد ۳۷ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.

خبری‌زاد اضافه کرد: سهم‌ها به ارزندگی رسیده و تقاضا بازار را صعودی می‌کند و تنها حمایت فقط جو روانی حاصل از اخبار حمایت است، دولت فعلا اصلا در توانایی حمایت از بازار سرمایه را ندارد، اولا اصلا نقدینگی برای حمایت از بازار را ندارد، دوما جاهای حیاتی‌تری برای سروسامان دادن وجود دارد.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا ماندگار نباشه ؟ شما عین گلوله دلار رو ببر بالا و تورم جهنمی عارض اقتصاد کن تا شاخص بورست بالا بمونه . کل اقتصاد و معیشت مردم فدای حباب بورس
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 0
    روند صعودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 0
    روند سعودی یا روند صعودی؟ من که صعودیشو ندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس