کد خبر 1119929
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
پتروشیمی

مدیرعامل پتروشیمی اروند از برنامه این شرکت برای ورود به بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، پتروشیمی اروند به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده «پی‌وی‌سی» به زودی بورسی می‌شود. مدیر عامل پتروشیمی اروند از گام مهم این شرکت برای ورود به بازار سرمایه خبر داد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات عرضه اولیه "وسپهر"

حسن نشان‌زاده با بیان اینکه فرآیند پذیرش شرکت در حدود ۴ ماه تکمیل شده است، اظهار کرد: این تلاش‌ها به زودی به مقصد نهایی خواهد رسید و نماد معاملاتی شرکت روی تابلوی بورس خواهد نشست و به این ترتیب سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گام‌های نهایی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است، تصریح کرد: پس از جلسات انجام‌شده با مدیران سازمان بورس، باید منتظر کشف قیمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزدیک باشیم.

نشان‌زاده گفت: بازار سرمایه کشور با حضور بالغ بر ۶۰۰ شرکت یکی از بازارهای شفاف و مورد اقبال ارکان نظام بوده که ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیفزاید.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    #وسپهر هر کد چقدر ... با فرض شرکت 5.5 میلیون نفر در عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات به هر کد 982 سهم با قیمت 10100 ریال تخصیص خواهد یافت (نقدینگی مورد نیاز با مفروضات ارائه شده 992 هزار تومان می باشد). فردا ساعت 13 تا 17 مورخ 30 شهریور درخواست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس