بازتاب هشدار «نجباء» به سفیر انگلیس در رسانه‌های این کشور

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق گفت که حامیان سازش با رژیم صهیونیستی، رؤیای سازش عراق با این رژیم را به گور خواهند برد.

به گزارش مشرق، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری ضمن محکوم کردن توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، نوشت: «هروله حاکمان برخی کشورهای مطیع به‌سمت آمریکا، پدیده تازه‌ای نیست؛ چرا که ایالات‌متحده پشتیبان سلطنت استبدادی آن‌هاست».

بیشتر بخوانید:

مخالفان عادی سازی روابط با اسرائیل رکورد زدند

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی»، مسأله شایان توجه را حمایت عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر از هرگونه عادی‌سازی روابط دانست؛ چیزی که در خصوص اقدام بحرین نیز مشهود بود.

بیشتر بخوانید:

آیا عربستان هم به اسراییل می‌پیوندد؟

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: «پیش‌تر تأکید کرده بودیم که نشست سه‌جانبه مصطفی الکاظمی (نخست‌وزیر عراق) با السیسی و ملک عبدالله (پادشاه اردن) ممکن است وعده سازش با رژیم صهیونیستی یا عادی‌سازی باواسطه را در پی داشته باشد».

رئیس شورای سیاسی نُجَباء تصریح کرد: «همه کسانی که به‌دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند بدانند که عراق حتی در رؤیاهایشان هم نمی‎تواند ایستگاه مناسبی برای این مقصود باشد».

امارات و بحرین طی یک ماه گذشته ضمن اعلام توافق با رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط، این توافق را جمعه گذشته در کاخ سفید با حضور ترامپ و نتانیاهو امضا کردند. دولت کاظمی در این رابطه هیچگونه موضعی نداشت و همین مسئله و عدم محکومیت این توافق ضد فلسطینی، اعتراض و نگرای جریان‌های سیاسی و برخی از افکار عمومی عراق را در پی داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس