کد خبر 1119277
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
.

جنبش سرایا وعدالله بحرین از تشکیل گروهی موسوم به «شهدای قدس» خبر داد که هدف از تشکیل آن، مقابله با وجود صهیونیست‌ها در بحرین است.

به گزارش مشرق، جنبش «سرایا وعدالله» بحرین از تشکیل گروهی مسلح موسوم به «شهدای قدس» در این کشور برای مقابله با وجود صهیونیستی در بحرین خبر داد.

این جنبش طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به نیابت از سایر گروه‌های مقاومت در بحرین، جهت مقابله با صهیونیست‌ها در این کشور اقدام به جذب نیرو برای پیوستن به گروه شهدای قدس می‌کند.

در این بیانیه آمده است: «ما در سرایا وعدالله و سایر گروه‌های مقاومت اسلامی در بحرین و مردم این کشور، عاشق رویارویی با دشمن صهیونیست و مقاومت در برابر سیاست‌های استکباری که به دنبال تحمیل هیمنه خود بر مردم و امت ماست، هستیم».

جنبش مقاومت سرایا وعدالله توافق بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و  گفت که «هدف از عادی‌سازی روابط باطل با دشمن صهیونیست، تکمیل سیطره غده سرطانی بر پیکر امت اسلامی است و این توافق، میوه گندیده سال‌ها خیانت دولت‌های صهیونیست‌صفت به باورها و اراده ملت‌های آزاده است».

این جنبش خاطرنشان کرد که ادامه این روند منجر به آغاز تبادل نمایندگی دیپلماتیک و تعامل تجاری، فرهنگی و حضور امنیتی در کشوری خواهد شد که پر از مراکز و پایگاه‌های نظامی خارجی است که چیزی به نام حاکمیت ملی برای بحرین باقی نگذاشته‌اند.

در بیانیه جنبش بحرینی سرایا وعدالله تأکید شده است که مردم این کشور برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقش مهمی خواهند داشت و اجازه نخواهند داد دشمن صهیونیست وجود خود را در «اراضی پاک بحرین» تثبیت کند.

مقامات بحرین بعد از اعلام سازش با رژیم صهیونیستی جمعه گذشته این توافق را به همراه اماراتی‌ها در کاخ سفید امضا کردند که این اقدام اعتراض مردم بحرین را در پی داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس