ترامپ

در بالای این تصویر ۳ فروند جنگنده به عنوان نماد نیروی هوایی امریکا مشاهده میشود در حالیکه جنگنده‌های فوق از مدل Mig۲۹ و ساخت اتحاد جماهیر شوروی سابق و روسیه فعلی است!

سرویس جهان مشرق _ روز گذشته تصویری عجیب از بنر طراحی شده توسط تیم رسانه‌ای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا به مناسبت سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر منتشر شد که دستمایه طنز و تمسخر شدید کاربران فضای مجازی به ویژه حسابهای جناح رقیب یعنی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات پیش روی ایالات متحده شد.

این بنر تبلیغی که توسط بخش نظامی کمپین انتخاباتی ترامپ طراحی شده است شعاری با عنوان " سربازان ما را حمایت کنید " به مناسبت فرا رسیدن ۱۹ مین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر را منتشر میکند غافل از اینکه طراح این بنر که دانش و آشنایی کافی با تجهیزات نظامی ساخت کشورش را نداشته است گافی بزرگ داده که سوژه طنز و انتقاد شدید مخاطبان شد.

در بالای این تصویر ۳ فروند جنگنده به عنوان نماد نیروی هوایی امریکا مشاهده میشود در حالیکه جنگنده‌های فوق از مدل Mig۲۹ و ساخت اتحاد جماهیر شوروی سابق و روسیه فعلی است!

همچنین یکی از ۵ سرباز حاضر در تصویر سلاح سازمانی ارتش روسیه یعنی سری کلاشنیکوف AK۷۴ را در دست دارد که مشخص نیست بر چه اساس به عنوان سرباز امریکایی در قالب طرح قرار گرفته است.

همچنین Pierre Sprey از پرسنل نیروی هوایی امریکا و عضو تیم طراحی دو جنگنده مشهور F۱۶ و A۱۰ این کشور در واکنش به انتشار این بنر تبلیغاتی به کنایه اعلام کرد : از اینکه میبینم جنگنده های روسی از سربازان ما پشتیبانی میکنند بسیار خوشحال و شگفت زده هستم!

انتشار این تصویر و اشتباه عجیب در گنجاندن تجهیزات ساخت کشور روسیه در آن موجب شد تا یک بار دیگر رسانه‌های وابسته به حزب دموکرات و جریان‌های مخالف دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور بر شائبه‌های ارتباط مخفی وی با دولت روسیه و نقش این کشور در پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ که همچنان شایعات و پرونده‌های مسکوت زیادی در خصوص آن وجود دارد بپردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    18 18
    این گاف نیست عمدیه چون ترامپ نفوذی روسیه است
    • IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      15 7
      ترامپ خنگ تر از اونیه که بخواد نفوذی باشه ولی به زنش شک دارن
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      4 4
      نظر دهنده هلندی ساده لوح هستی متاسفانه. این ماجرا عمدی هستش و از سوی یکی از مفوذی‌های دموکراتها مدیریت شده تا ترامپ را میهن‌فروش جلوه بدهند. هر دو جناح آمریکا جمهوریخواه (یعنی ناسیونالیستها) و دموکرات (یعنی کمونیست‌ها) بازیگران نمایش‌نامه‌ هستند و به دست مالکان آمریکا (یعنی یهود فراماسون) هدایت میشه. آخرش هم یک جنگ داخلی وحشتناک رخ میده با کلی کشته و اعدامی که پس از آن رژیم آمریکا ماسک از چهره برخواهد داشت و همه خواهند دید که آمریکا کشوری که همیشه کمونیستها را می‌کوبید، خودش یک کمونیست مخفی بوده. بعدش هم عزای بزرگی در کانادا و مکزیک به وجود خواهد آمد. بشین و ببین. ولی ممکنه امروز به من بخندی و بگویی توهم توطئه داره و از این حرفها.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    21 0
    ساخت این بنر کار ادم حرفه ای بوده و بعید یه حرفه ای چنین اشتباهی انجام داده باشه، صد در صد عمدی هست استفاده از این تصاویر،
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    5 5
    میگ 29 یک افسانه است که با ساخت میگ 35 و عملیاتی شدنش به خاطر تبدیل شده
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      3 3
      میگ ۲۹ واقعا از مشکل موتور رنج میبره میگ ۳۵ فقط برد به شدت کمی داره اما برای ماموریتهای پشتیبانی هوایی عالیه رادار خوبی داره اما سازه بیرونی نیازمند تقویته چون تو مانورهای شدیدبخشهای کوچکی از روسازه ممکنه آسیب ببینه و حتی جدا بشه برای ایران فقط سوخو ۳۵ به درد میخوره سوخو سی اس ام خوب هست اما نه برای ایران سوخو ۳۰ به درد الجزایر میخوره با سطح تهدیدات کم. برخلاف تصور عموم چین جنگندهاش جالب نیست فقط جی ۲۰ حرف برا گفتن داره که به ما نمیدن حکم پکفا و اف ۳۵ رو برا چین داره!
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      3 2
      معنی افسانه هم فهمیدیم، البته از نظر سقوط غیر رزمی بله رکورددار بوده
  • US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    5 3
    اف15
  • NL ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    3 17
    mig 29 زیبا ترین جنگنده ای بوده با قابلیت های ایرودینامیکی فراوان که در جنگنده های امروزی هم استفاده میشه. میگ یه رادار دو تا موتور تروبوفن جدید روش بندازی هیچ چیزی از اف۲۲ و سوخو ۵۷ کم نداره
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      3 3
      میگ 29 مجهز به دو موتور توربوفن RD33 است از نظر مانور پذیری و نبرد نزدیک هواپیمای خوبی بود ولی برد کم ، ضعف رادار و ضعف در نبرد دور از مشکلات اون هست من اصولا هرچه اطلاعات از نبردهای هوایی میگ 29 دارم مربوط به شکستهای آن هست از درگیری های هوایی سوریه با رژیم صهیونیستی یا جنگ اریتره و اتیوپی البته بخش زیادی از این شکستها به علت فروش نسخه های دانگرید شده میگ 29 توسط شوروی به سایر کشورها مربوط میشه و همچنین ضعف آموزشها وگرنه در زمان الحاق آلمان شرقی به غربی میگ 29 های آلمان شرقی که نسخه های مخصوص اعضای پیمان ورشو بودند حداقل در نبردهای نزدیک بر اف 16 های آلمان غربی برتری داشتند
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      2 1
      دیگه چی؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    2 3
    متاسفانه برخی مواقع ماهم از این گاف ها داریم دانش نظامیمون رو باید بالا ببریم. برخی میلیتاریستها همه چیو بلدن اما محو مسخ اراده غربن و مسجود شیطان و اما از آن طرف انقلابی هایمان از دانش میلیتاری کم میدانند. مثل زمانی که یمن جنگنده توراندو سعودی رو ساقط کرد اما برخی انقلابی های ما گفتند اف 16 در صورتی که سعودی اف 16 نداره فقط برخی از اعضای ائتلاف متجاوز به یمن اف 16 داشتند مثل مراکش باید بدانیم دشمن چه دارد چه ویژگی ها نقاط مثبت و منفی دارد تا بتوان به خوبی با آن مقابله کرد
  • کسری IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    3 1
    عکسو رو هم از کاور بازی red dead redemption 2 کپی کردن
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    3 4
    عشق من میگ 29 و سوخو 35.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس