کد خبر 1118159
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
اکران عکس‌های دفاع مقدس در پایتخت از ۲۶ شهریور

همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران ۳۵ عکس در ۱۶ هزار متر از فضاهای در اختیار سازمان زیباسازی با موضوع دفاع مقدس در فضاهای شهری تهران اکران خواهند شد.

 به گزارش مشرق، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی، انتخاب و اکران عکس‌های دفاع مقدس اظهار کرد: در این جلسه از ۳۰۰ عکسی که در مراحل مقدماتی انتخاب شدند در نهایت ۳۵ عکس با موضوع دفاع مقدس توسط نمایندگان دستگاه‌های مختلف انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه عکس‌های انتخاب شده همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران اکران خواهند شد، گفت: این عکس‌ها از ۲۴ شهریور تا ۳۰ شهریور ماه در فضاهای شهری اکران خواهند شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این جلسه هماهنگی‌هایی با نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه برای اکران عکس‌های اشاره شده صورت گرفت همچنین در این جلسه محتواهای عکس‌ها توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها انتخاب شد.

ضرغامی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار متر از فضاهای در اختیار سازمان زیباسازی به موضوع دفاع مقدس اختصاص داده خواهد شد، گفت: عکس‌هایی که در این جلسه انتخاب شدند در بیلبوردها و فضاهای در اختیار سازمان زیباسازی اکران خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی GB ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    لطفا از امکانات رویت از عکس ها بطور آنلاین یا از طریق شبکه های مجازی ( برای ایرانیان خارج از کشور ) اطلاع رسانی فرمایید. با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس