کد خبر 1118157
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
اجرای بیش از ۷ هزاربرنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس بیش از ۷هزار برنامه توسط نیروهای نظامی و انتظامی، نهاد ها و دستگاه های اجرایی در فارس برگزار می شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه برنامه ریزی لازم در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته است اظهار داشت: در سطح استان بیش از ۷ هزار برنامه در ایام بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس صورت گرفته است که ۴ هزار ۵۰۰ تا از برنامه‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای شروع برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی از ابتدای سال ۹۹ پرداختند و بیان داشتند: یکی از بزرگترین کارهای صورت گرفته در استان برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که هدف آن انتقال فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوانان دانشجویان و دانش آموزان است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صداوسیمای مرکز فارس ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه و پخش خواهد شد.

وی دیگر برنامه کلان این ایام را چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: در نظر داریم تا پایان سال صد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و چاپ کنیم که تعدادی از این کتاب‌ها تاکنون تهیه شده که در هفته دفاع مقدس از آنها رونمایی خواهد شد.

در این جلسه رؤسای کارگروه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در جهت بزرگداشت این چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پرداختند و در پایان این جلسه استاندار فارس نسبت به اهمیت موضوع هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این ایام تاکید را به دستگاه‌های اجرایی استان بیان کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس